واکنش معنادار رهبری به دستگیری یکی از اشرار بزرگ

  • کد خبر : 41736
  • 27 فروردین 1399 - 7:08
واکنش معنادار رهبری به دستگیری یکی از اشرار بزرگ

حجت الاسلام سعیدی به واسطه مسئولیت های خود در سازمان حفاظت اطلاعات و پس از آن در نمایندگی ولی فقیه در سپاه از نزدیک با بسیاری از فرماندهان سپاه از جمله سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ارتباط داشته است. 

او در گفتگویی که  داشته در بیان خاطراتی از سردار شهید، می گوید: یک بار آقای رکن آبادی که در حادثه منا شهید شد و سفیر ایران در لبنان بود نزد من آمد و گفت خاطره‌ای دارم و می‌خواهم به شما بگویم. گفت یکی از کارهایی که حاج قاسم انجام می‌داد ایجاد حرکت در فرماندهان عالی سوریه بود که با شیوه‌های مختلف اینها را به حرکت وامی‌داشت.

روزی جلسه‌ای گذاشت و تعدادی از سرلشکران و امرای ارتش سوریه را جمع کرد و گفت چرا به حمص، حلب حماه نمی‌روید؟ گفتند چون دشمن در آنجا زیاد هستند و خطرناک است. حاج قاسم با لباس مبدل به منطقه رفت و برگشت و دوباره افراد را جمع کرد و گفت تعداد آنها زیاد نیست و می‌توان با آنها مقابله کرد و شیوه‌های کار را اعلام کرد.

حجت الاسلام سعیدی ادامه می دهد: بعد از این اتفاق یکی از سرلشکران به حاج قاسم گفت دکمه اورکت شما به درجه سرلشکری من شرف دارد؛ شما از آن سوی دنیا آمدید و برای ما جان فشانی می‌کنید ولی ما در سرزمین خود نمی‌توانیم.

وی در ادامه به نقل خاطره ای از زبان سردار پرداخته و می گوید: یک بار خود حاج قاسم تعریف می کرد که ما یکی از اشرار بزرگ را دستگیر کرده بودیم و موضوع را به اطلاع حضرت آقا رساندیم.

آقا فرمودند چگونه او را دستگیر کردید؟ گفتیم به او امان دادیم. گفتند امان دادید و دستگیر کردید؟ این کار درست نیست. او به شما اعتماد کرده و باید آزادش کنید.

حاج قاسم گفت برایم خیلی عجیب بود ولی چون حضرت آقا فرموده بودند به او گفتیم و او را آزاد کردیم. اینها ظرافت‌هایی است که در زندگی انسان‌ها نشان از تعهد است و تعهد است که برابر رهبری کوچک‌ترین تردیدی را به خود راه نمی دهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=41736

ثبت نظر

-