انهدام باند ۷ نفره فروش دستکش در فضای مجازی

  • کد خبر : 41325
  • 26 فروردین 1399 - 18:07
انهدام باند ۷ نفره فروش دستکش در فضای مجازی

به گزارش نیوز ، جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: باند ۷ نفره که در شیراز در فضای مجازی اقدام به فروش تجهیزات غیر بهداشتی می‌کردند با ۲۵ هزار عدد دستکش متلاشی شدند.

سرهنگ “یوسف ملک‌زاده” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به تجهیزات پزشکی، مجرمان با تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشت، منافع مالی زیادی کسب و سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند.

سرهنگ “ملک‌زاده”عنوان داشت: کارشناسان پلیس فتا استان با رصد شبانه‌روزی سایت‌های مختلف، باند ۷ نفره که در فضای مجازی در شیراز اقدام به تبلیغ فروش اقلام ضد عفونی کننده و دستکش می‌کردند را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی آنان را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان عنوان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۵ هزار عدد دستکش، ۱۰۰ عدد محلول و ژل ضد عفونی کننده و یک هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ “ملک‌زاده” با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مواجعه با هرگونه فروش دارو و مواد بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی، موضوع را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=41325

ثبت نظر

-