قراردادها خودکار تمدید نخواهد شد!

  • کد خبر : 40445
  • 25 فروردین 1399 - 16:31
قراردادها خودکار تمدید نخواهد شد!

به گزارش نیوز، گارسیا سیلورو اذعان کرد که فیفا نمی‌تواند قرارداد‌هایی را که قبلاً بیش از ۳۰ ژوئن امضا شده بود را مجددا تمدید کند و بنابراین بازیکنان می‌توانند از باشگاه خود خارج شوند. با این حال، آن‌ها نمی‌توانند به تیم دیگری بپیوندند، زیرا دوره‌های پنجره نقل و انتقالات تغییر می‌کند.

این مقام اسپانیایی تاکید کرد: فیفا نمی‌تواند قرارداد‌ها را فراتر از ۳۰ ژوئن تمدید کند، اما پنجره‌های نقل و انتقالات یکسان نخواهد بود و بازیکنان قادر به ثبت قرارداد جدید نخواهند بود. در تاریخ ۱ جولای، پنجره تابستانی بازی نمی‌شود.

گارسیا سیلورو اظهار داشت که یک بازیکن به طور قرضی ممکن است در تاریخ ۳۰ ژوئن با پایان یافتن قرارداد قرضی به باشگاهی که با آن قرارداد دائم دارد، برگردد. گارسیا سیلورو افزود: اگر قرارداد قرضی در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان برسد، بازیکن از نظر تئوری باید به باشگاه خود بازگردد، اما پنجره‌ای برای عقد قرارداد‌های جدید باز نمی‌شود.

بحران ویروس کرونا که بر دنیای فوتبال تأثیر می‌گذارد، هر طرحی را در بازار می‌گذارد. هنوز هم دیده می‌شود که برخی از نرمال‌ها را می‌توان دوباره از سر گرفت و از سرگیری برخی مسابقات که هنوز پایان نیافته است را ادامه داد. گارسیا سیلورو این امکان را فراهم می‌کند که چندین دوره برای استخدام و تطبیق نیاز باشگاه‌ها موجود باشد. وی گفت: ممکن است چندین پنجره وجود داشته باشد. این به شروع و پایان هر رقابت بستگی دارد. ایده این است که پنجره‌ها درست قبل از شروع هر دوره مسابقات به پایان می‌رسند و لازم نیست آن‌ها همزمان شوند.

بحران کرونا ویروس تقویم ورزشی را برای سال ۲۰‌۲۰ را مختل کرده است. این مسابقات یورو و بازی‌های المپیک را از بین بسیاری از رویداد‌های دیگر، که تا سال ۲۰۲۱ انجام نخواهد شد، لغو کرده است. این بدان معنی است که مجموعه جدید جام جهانی باشگاه‌ها برای سال آینده باید به سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ به تعویق بیفتد. گارسیا سیلورو در این خصوص گفت: ما باید تاریخ را به تعویق بیندازیم. ما هنوز تاریخ را تحلیل می‌کنیم. این یک روند بسیار هیجان انگیز است.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) به دلیل جابجایی فعلی تورنمنت‌ها به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹، اعلام کرده است که با گزینه‌ای برای انتخاب یک پنجره نقل و انتقالات سوم در تقویم خود، انعطاف پذیر است.

جیمز کیتچینگ، مدیر هیئت تنظیم مقررات فیفا، به تلویزیون آلمان گفت که یک دوره انتقال سوم می‌تواند یک امکان پذیر برای فدراسیون‌های عضو باشد.

وی گفت: با این مسئله تا زمانی که مدت انتقال ۱۶ هفته تمدید نشود، با انعطاف پذیری برخورد خواهد شد، زیرا پنجره‌های فعلی حداکثر ۱۲ هفته بین فصول و چهار هفته میان فصل را پوشش می‌دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=40445

ثبت نظر

-