تزیین تخم مرغ هفت سین/ایده های جالب وآسان

  • کد خبر : 400704
  • 26 اسفند 1399 - 17:50
تزیین تخم مرغ هفت سین/ایده های جالب وآسان

بچه که بودیم بیشترین ذوقمان برای سفره هفت سین، همین تخم مرغ رنگ کردنش بود.امسال هم مثل سال های گذشته با این که شرایط فرق کرده، اما باز هم شور و شوق پهن کردن سفره هفت سین و رنگ کردن تخم مرغ را داریم و بهتر است که با بچه ها این کار را انجام دهیم.

 

تخم مرغ رنگی

 

همه ی ایرانیان از دیر باز هنگام تحویل سال و شروع سال نو بر سر سفره ی هفت سین عید نوروزشان تخم مرغ های رنگی زیبایی می گذارند که نشان از باروری و رشد و زایش خوبیهاست و سمبل شکوفایی و نمو در سال جدیدی است که می خواهند پر بار تر از سال قبل آغاز کنند و خاطره ی خوش این سفره ی رنگی را در کنار سفره های هفت سین سالهای گذشته بچینند.

تزیین تخم مرغ عید

حالا بحث این جا است که چه طور تخم مرغ هایمان را رنگ کنیم تا جلوه زیبا تری داشته باشند.ما چند مدل ایده برای بهتر تزیین کردن تخم مرغ رنگی هایتان، فراهم کردیم.

تزیین تخم مرغ عید

ساده ترین روش برای تزیین تخم مرغ هفت سین، این است که ما یک قلمو وچند رنگ را آماده کنیم وشروع کنیم به رنگ کردن آن ها، برای تمیز تر شدن کارمان میتوانیم ایتدا با یک مداد طرح دلخواهمان را بکشیم و بعد آن را رنگ کنیم.

دکوپاژ

در روش بعدی تزیین تخم مرغ هفت سین،کافی است از دستمال کاغذی های طرح دار، استفاده کنیم و آن ها را با چسب چوب بی رنگ روی تخم مرغ ها بچسبانیم. به همین راحتی شما یک تخم مرغ طرح دار دارید.

>>>بیشتر بخوانید:

تخم مرغ رنگی، مهمان همیشگی سفره هفت سین

 

تزیین تخم مرغ با نگین

در این روش ما به مقداری نگین یا پولک و چسب احتیاج داریم.کافی است با دقت این نگین ها را روی تخم مرغ بچسبانیم.حالا ما یک تخم مرغ رنگی زیبا داریم.

 

کمی کاموای باریک بیاورید با یک چسب شروع کنید دور تا دور تخم مرغ ها را با کاموا بپوشانید. برای زیبا تر شدن می توانید، با همان کاموا طرح هم روی تخم مرغ بزنید.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=400704
  • نویسنده : فائزه حسینی

برچسب ها

ثبت نظر

-