بازیگران سریال پایتخت/سارا و نیکا هم، بازی می کنند؟

  • کد خبر : 400678
  • 26 اسفند 1399 - 18:18
بازیگران سریال پایتخت/سارا و نیکا هم، بازی می کنند؟

در “ پایتخت ۶″، “بابا پنجعلی” پدربزرگ خانواده را از دست دادیم!“نقی معمولی” راننده نماینده مجلس بود که از کار بیکار شد، “بهبود” دوباره برگشت اما با یک بیماری خاص، “ارسطو” مدتی قاچاقچی بود و در اخر فصل مدیر برنامه “بهتاش” شد. “بهتاش” هم که حالا فوتبالیست حرفه ای شده بود، قرار شد با یک یتیم بزرگ خارجی قرار داد ببندد… با اینکه قرار بود دو قسمت پایانی فصل ششم این سریال مجددا ساخته شود اما پیش بینی می شود ادامه این ماجراها در “پایتخت ۷” مشخص می شود.

بازیگران سریال پایتخت

حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»،

تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته .دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد حواشی اخیرشان در فضای مجازی. علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی «پایتخت» است، برخی از این خبرها را از حد گمانه .زنی فراتر برده و تایید می کند.

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند.

بابا پنجعلی

برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل.

هنوز مشخص نیست آیا  خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی .نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت. از نکات دیگر فصل هفتم «پایتخت» می‌توان به حذف نقش سارا و نیکا به دلیل حواشی چند .ماه اخیر آن‌ها در فضای مجازی اشاره کرد.

بازیگران سریال پایتخت

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش بهروز  در سریال «پایتخت ۶» در گفت و گویی نوروزی درباره .شرایط این روزهای خود توضیحاتی را بیان کرد.

-به نام خدا. سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام افرادی که این مصاحبه را می‌خوانند. فرا رسیدن سال ۹۹ را به تمام. هموطنانم تبریک می‌گویم و در خدمت شما هستم.

*ابوالفضل عزیز چند سالته، اهل کجایی و از کی بازیگری را شروع کردی؟

-بنده ۱۳ ساله و اهل ساری هستم. البته اصالت پدر و مادر بنده جویبار و سوادکوه است، اما ساکن ساری هستیم. از سال ۹۷ بازیگری را شروع کردم و زیر نظر استاد میار دوره دیدم.

*کار پایتخت چندمین کار شما است؟ کدام یک از عوامل شما را کشف کرد؟

-سریال “پایتخت ۶” اولین کار بنده است، بطور اتفاقی و مثل تمام مردم عادی برای تست دهی در سریال پایتخت رفتم و خداراشکر میکنم. که نظر جناب محسن تنابنده مثبت بود. و برای نقش “بهروز” انتخاب شدم، به نحوی می‌شود گفت جناب تنابنده مرا کشف کرد و همیشه ممنونشان خواهم بود.

*نظرت درباره پایتخت ۶ و آیا فصل‌های بعدی این سریال هم ساخته میشود؟

-به نظر من پایتخت ۶ نسبت به سری‌های قبلی بسیار متفاوت است چرا که هر یک از شخصیت‌ها دغدغه‌های  .خاص  خود را دارند و امیدوارم سری‌های بعدی این سریال هم ساخته شود چرا که در این سال‌ها .همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=400678

ثبت نظر

-