چه کسی برنده فینال عصر جدید شد؟

  • کد خبر : 400534
  • 25 اسفند 1399 - 20:15
چه کسی برنده فینال عصر جدید شد؟

فصل دوم عصر جدید، مسابقه استعدادیابی ایرانی، از ۶ اسفند ۱۳۹۸ روی آنتن شبکه سه رفت که مرحله نیمه نهایی این برنامه در بهمن ماه سال جاری اجرا شد و همچنین مرحله فینال و اعلام نتایج این فصل در اسفند امسال خواهد بود.

برنده فینال عصر جدید

مرحله نیمه نهایی برنامه عصر جدید که جمعه هفدهم بهمن ماه اجرا شد، در این برنامه نتایج آرای مردمی برای انتخاب فینالیست‌های فصل دوم عصر جدید اعلام شده بود. در مرحله نیمه نهایی گروه جوانمردان ایران زمین به همراه گروه دختران ستاره هشتم و فرشتگان نینجا توانستند با کسب رای مردمی به مرحله فینال راه یابند.

گروه قشقایی و گروه ستاره هشتم از برنامه اول، اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران‌زمین از برنامه دوم و گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید از برنامه سوم، روبه‌روی داوران و احسان علیخانی حاضر شدند تا شاهد کسب رای‌های خود از مردم باشند و در نهایت بفهمند که کدام اجراها، به فینال می‌رسد.

هر شب در مرحله نیمه‌نهایی دو نفر انتخاب شدند و تکلیف فینالیست در نهایت با انتخاب و رای مردم در شب جمعه هفده بهمن مشخص شد. ۲۰ استعداد برتر ایران در قالب پنج قسمت، هر قسمت چهار شرکت‌کننده گروهی و انفرادی، با هم رقابت کرده‌اند و مخاطبان با رای به اجرای مورد نظر خود، فینالیست‌های فصل دوم را انتخاب کرده اند.

ستاره هشتم

>>>بیشتر بخوانید:

«هشتگ عصر جدید» با چاشنی پزشک و بیرانوند!

گروه ستاره هشتم

گروه ستاره هشتم سومین اجرای قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی در برنامه عصر جدید به نمایش گذاشته بودند که این گروه با انجام حرکات زیبای ورزشی توانست با رأی داوران به مرحله رأی‌گیری مردمی برای فینال برسد. این گروه ۲ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۲۵۴ رای مردمی کسب کرد.

گروه ستاره هشتم با گروهی از دختران مشهدی، تشکیل شده که رده سنی آن‌ها از سن ۷ سال به نام سارا تا جوان است؛ این گروه به دلیل ارادت به امام رضا (ع) و مشهد مقدس نام ستاره هشتم را برای گروه نمایشی ووشو و حرکات آکروباتیک خود انتخاب کرده اند.

 

فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا

گروه فرشتگان نینجا و گروه نسل جدید در برنامه سوم مرحله نیمه نهایی عصر جدید به رقابت با هم پرداختند و سرانجام دختران کم سن و سال اهل استان البرز با ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۴۰ رای به فینال رسیدند و نسل جدیدی‌ها با ۲ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۶۹ رای حذف شدند.

فرشتگان نینجا نام گروه نینجوتسو کار در رده سنی ۳ تا ۷ است. دو دختر این گروه، به نام‌های آیسان و آیناز برادرزاده‌های فریبا فرجی پور سرپرست و مربی دختران نینجا و فرشتگان نینجا هستند.

اسامی دیگر گروه دنیا و فاطمه که از همه کوچکتر بودن و رها و عسل نیز از دیگر اعضای گروه فرشته‌های نینجا هستند که برخی بعد از حضور در «عصر جدید یک» وارد رشته نینجوتسو شده بودند و اعضای دیگر گروه نظیر عسل با سن دو سال و آیسان با سن دو سال و یا بیشتر تحت آموزش هنر‌های رزمی قرار گرفتند.

برنده فینال عصر جدید

گروه جوانمردان ایران زمین

در دومین برنامه نیمه نهایی عصر جدید اسرا جلیلیان و گروه جوانمردان ایران زمین وارد رقابت مردمی شدند که در نهایت گروه جوانمردان ایران زمین توانست با اخذ ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۶۷۲ رای مردمی برنده مرحله نیمه نهایی شود.

گروه جوانمردان ایران زمین با حرکات زورخانه‌ای خود نشان دادند که ورزش پهلوانی در ایران ورزشی بی مانند و تکرار نشدنی خواهد بود. اجرای جوانمردان ایران زمین در نیمه نهایی عصر جدید توانست باعث حیرت و شگفتی داوران عصر جدید شده که حرکات آن‌ها در نهایت با ۴ رای مثبت داوران عصر جدید همراه شد.

اعلام برندگان در ویژه برنامه عید

در ویژه برنامه اعلام نتایج فصل دوم عصر جدید گروه فرشتگان نینجا با تعداد آرای  6،765،525 به مقام قهرمانی رسید و برنده فصل دوم مسابقه استعداد یابی عصر جدید شد.

 

همچنین نتایج آرای سایر فینالیست های فصل دوم عصر جدید به شرح زیر می باشد.

رتبه دوم: عرفان طهماسبی با 5،148،953 رای

رتبه سوم: جوانمردان ایران زمین با 4،861،659 رای

رتبه چهارم: گروه ستاره هشتم با 4،544،998 رای

رتبه پنجم: گروه مجاز با 4،469،012 رای

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=400534

برچسب ها

ثبت نظر

-