انتقال آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال!

  • کد خبر : 400334
  • 24 اسفند 1399 - 17:16
انتقال آرمان رمضانی از پرسپولیس به استقلال!

آرمان رمضانی پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصل ناموفق در پرسپولیس نخستین بازیکنی شد که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا می‌شود، اما این مهاجم در انتقالی غیرمنتظره به تیم رقیب رفت.

آرمان رضایی کیست؟

آرمان رمضانی متولد ۱ تیر ۱۳۷۱ در شهر ماسال است. یک بازیکن فوتبال اهل ایران که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

رمضانی سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس، سایپا، اکسین البرز، پاس همدان، فجر سپاسی، مس رفسنجان و ملوان را در کارنامهٔ خود دارد.

در ۱۸ شهریور ۱۳۹۹، آرمان رمضانی با قراردادی به مدت ۲ سال، به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و در اسفند ۱۳۹۹ از پرسپولیس جدا شد.

نخستین بازی او برای پرسپولیس، در ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه بنیاد قطر در مسابقه‌ای برابر التعاون بود که با پیروزی ۱ بر ۰ پرسپولیس، همراه شد.

>>>بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ؛ آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر دو مهاجم پرسپولیس همچنان دور از تمرینات

انتقال آرمان رضایی

انتقال آرمان رمضانی به استقلال

او در یک انتقال غیرمنتظره در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ با عقد قراردادی یک و نیم ساله به باشگاه استقلال پیوست.

باشگاه استقلال که پس از حضور فرهاد مجیدی هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده و پیش از آن تنها سعید مهری را به خدمت گرفته بود، دقایقی قبل خبر از عقد قرارداد با آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس داد.

در شرایطی که هیچ صحبت و گمانه‌زنی مبنی بر حضور رمضانی در استقلال وجود نداشت، این باشگاه در سکوت مذاکرات خود را با این مهاجم سابق سرخ‌پوشان دنبال کرد و در نهایت با قراردادی به مدت یک سال و نیم به جمع آبی‌ها پیوست.

این مهاجم ۲۸ ساله پیش از حضور در پرسپولیس برای سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به میدان رفته بود و حالا با نظر فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد بست تا در نیم‌فصل دوم به جای پیراهن قرمز، با لباس آبی به میدان برود.

فراز کمالوند در مورد دلیل جذب آرمان رمضانی مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس اظهار داشت:

 استقلال در سه جام قهرمانی لیگ،حذفی و آسیا درگیر است. در نیم فصل هم جذب بازیکن سخت است و ما باید سراغ گزینه هایی برویم که آزاد باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=400334

برچسب ها

ثبت نظر

-