نقاشی سفره هفت سین نوروز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

  • کد خبر : 400071
  • 23 اسفند 1399 - 16:25
نقاشی سفره هفت سین نوروز، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

نقاشی سفره هفت سین: سر کلاس نشسته بودیم. تقریبا نزدیک زنگ تفریح بود و همه مشغول حرف زدن که ناگهان با صدای معلم همه ساکت شدیم!

 

بچه ها گوش کنید!

موضوع انشاء، نقاشی نوروز یا نقاشی از سفره هفت سین.

چقدر خوشحال شدم می تونستم زیباترین نقاشی خودم رو بکشم. نقاشی در مورد سفره هفت سین با جذاب ترین رنگ ها، اونوقت از معلم یه نمره عالی بگیرم.
کشیدن نقاشی در ایام عید همیشه جذاب و مورد علاقه کودکان و دانش آموزان بوده حتی وقتی پیک نوروزی می‌دادند همیشه یک صفحه پیک مختص طراحی سفره هفت سین و عید نوروز بود که با چه شور و اشتیاقی مداد رنگی هامون رو کنارمون می ‌گذاشتیم و می کشیدیم.

نقاشی زیبایی های نوروز با طرح های زیبا و رنگ های جذاب و دلفریب، قشنگی عیدمون رو چند برابر میکرد.

نقاشی سفره هفت سین

>>>بیشتر بخوانید:

انشا عید نوروز و سفره هفت سین/ لحظه تحویل سال ۱۴۰۰

دانش آموزان برای کشیدن نقاشی از مداد شمعی، آب رنگ، گواش و مداد رنگی استفاده می‌کنند. معلمای عزیز موضوعاتی که به ما می‌دادند در زمینه نقاشی در مورد نوروز و رنگ آمیزی و کشیدن سفره هفت سین و اجزای سفره هفت سین و از این قبیل نقاشی‌ها که البته به نسبت سن بچه ها نقاشی ها ساده تر یا سخت تر می شد.

نقاشی تنگ ماهی

هر چند کشیدن سفره هفت سین در ابتدا سخت به نظر میاد اما وقتی اون رو جزء به جزء بکشیم مثل شکل های هندسی، بسیار ساده میشه مثلاً می تونیم یک مربع بزرگ به عنوان سفره بکشیم و بعد در بالای آن آینه را به ‌عنوان یک مستطیل در بالا قرار داده قرآن را به عنوان دو مربع متصل به هم در کنار آینه و شمعدان را به‌عنوان یک لاله بزرگ روی ساقه سوار کنیم.

ایده ای جذاب و ساده برای نقاشی سفره هفت سین

می ‌تونیم یه تنگ زیبا که به صورت منشور یا دایره است را همراه با دو عدد ماهی قرمز که داخل آن در حال شنا کردن هستند بکشیم. یک ظرف بیضی که حاوی تخم مرغ های رنگیه به همین ترتیب تمام اجزای سفره را با شکل های هندسی کشیده و رنگ آمیزی بشه و در نهایت اجزای خانواده رو کنار سفره بکشیم و نقاشی جذابمون رو آماده کنیم.

با کمی ذوق و سلیقه می تونیم با بازی با شکل های هندسی و رنگ ها قشنگ ترین نقاشی رو آماده کنیم.

چند نمونه نقاشی سفره هفت سین:

این نقاشی ها را برای کودکان کوچکتر چاپ کنید تا با رنگ آمیزی آنها، ضمن افزایش خلاقیت و توانایی در رنگ آمیزی لحظات زیبایی را کنار خانواده سرگرم باشند.

 

 

 

 

 

چند ایده برای نقاشی تخم مرغ سفره هفت سین

سبد وتخم مرغ رنگی

 

نقاشی تخم مرغ رنگی

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=400071
  • نویسنده : نرگس قوامی

ثبت نظر

  1. 🤣😅

-