واکنش‌ کاربران توئیتر به موزیک ویدئوی جنجالی ساسی مانکن ؛ به دنبال مقصریم یا راه حل

  • کد خبر : 397197
  • 20 اسفند 1399 - 9:08
واکنش‌ کاربران توئیتر به موزیک ویدئوی جنجالی ساسی مانکن ؛ به دنبال مقصریم یا راه حل

در روزهای اخیر انتشار تبلیغ موزیک ویدئوی جدید ساسی مانکن با حضور «الکسیس تگزاس» بازیگر آمریکایی فیلم‌های بزرگسالان یا «پورنوگرافی» جنجالی شد و حتی در رسانه‌های غربی و آمریکایی این موضوع بازتاب داشت. در این گزارش به بازتاب‌های آن در توئیتر پرداخته شده است.

ویدئوی جنجالی ساسی مانکن

هفته پیش، پخش تیزر آهنگ و موزیک ویدئوی «تهران توکیو»، از ساسی مانکن خواننده پاپ ایرانی ساکن ‌کالیفرنیا جنجالی شد.

حتی خبرگزاری آسوشیتدپرس در مطلبی که در همین رابطه منتشر کرد، نوشت که حضور این بازیگر فیلم‌های پورن، موجب خشم مقامات حکومت ایران شده است و همچنین از آغاز تحقیقات درباره چگونگی انتشار آنونس یا تیزر این اثر در یکی از اپلیکیشن‌های تفریحی و سرگرمی این کشور خبر داد.

آسوشیتدپرس به نقل از رسانه‌های داخلی ایران نوشته است که اپلیکیشن «روبیکا» به دلیل پخش تیزر آهنگ و موزیک ویدئوی «تهران توکیو»، از ساسی مانکن خواننده پاپ ایرانی ساکن‌کالیفرنیا، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

بازتاب انتشار آهنگ جدید ساسی مانکن؛ گزارش آسوشیتدپرس درباره این خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس
در روزهای اخیر برخی از خبرگزاری‌های بین‌المللی و سایت‌های هنری به بررسی حواشی و جنجال‌های مرتبط با آهنگ جدید ساسی مانکن، خواننده ایرانی ساکن لس آنجلس، پرداختند و نظرات و دیدگاه‌های متفاوتی را در این زمینه مطرح کرده‌اند.
واکنش به آهنگ های ساسی مانکن
>>>بیشتر بخوانید:

الکسیس تگزاس کیست؟ و ماجرای حضورش در کلیپ ساسی مانکن!

به عقیده منتقدان، این آهنگ و موزیک ویدئو، نامناسب و غیراخلاقی است، ‌و تأثیرات منفی و مخربی روی جوانان دارد.

در روزهای اخیر، گروهی از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی از پخش تیزر این اثر در روبیکا و سایر پلتفرم‌های داخلی و خارجی انتقاد کرده‌اند.

به عقیده منتقدان، این آهنگ و موزیک ویدئو، نامناسب و غیراخلاقی است، ‌و تأثیرات منفی و مخربی روی جوانان دارد.

 

ساسان یافته

«ساسان یافته» ۳۲ ساله مشهور به ساسی مانکن، از خواننده‌هایی است که پیش از ترک ایران در سال ۲۰۰۹، بصورت زیرزمینی فعالیت می‌کرد. او پس از مهاجرت به آمریکا، فعالیت‌های هنری خود را گسترش داد، و در این دوران آثار جنجالی و بحث‌انگیزی را منتشر کرده است که به دلایل گوناگونی، با نظرات مثبت و منفی هنردوستان ایرانی مواجه شده است.

مدت‌ها است که دولت ایران دسترسی به بسیاری از وبسایت‌ها، و شبکه‌های اجتماعی، از یوتیوب گرفته تا توئیتر، یا تلگرام را محدود و مسدود کرده است. با این حال بسیاری از ایرانیان، به ویژه جوانان از طریق وی‌پی‌ان و پراکسی به شبکه‌های اجتماعی، و اکثر وبسایت‌ها دسترسی دارند.

واکنش به آهنگ های ساسی مانکن

چه کسی مقصر است؟ 

در چند روز گذشته و پس از انتشار تبلیغ این موزیک ویدئو،  هزاران نفر درباره آن اظهارنظر کردند. برخی توجه به این کلیپ را نشانه‌ای از ناکارآمدی حوزه فرهنگی در جمهوری اسلامی عنوان کردند، برخی آن را نشانه ناتوانی خانواده‌ها در تربیت فرزندان دانسته‌اند و برخی راهکارهایی پیشنهاد دادند. صدای آمریکا برخی از این واکنش‌ها را از توئیتر در اینجا منعکس می‌کند.

واکنش به آهنگ های ساسی مانکن

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=397197

ثبت نظر

-