هدفون‌ها و هدست‌های برتر بازار ایران

  • کد خبر : 395782
  • 05 اسفند 1399 - 10:33
هدفون‌ها و هدست‌های برتر بازار ایران

 

هدفون‌ها و هدست‌های برتر

 برای بسیاری از کاربران، هدفون یک وسیله نه‌چندان کاربردی است که کیفیت آن چندان اهمیتی ندارد. از سوی دیگر کاربرانی هستند که روزانه از این وسیله، استفاده‌ای حرفه‌ای و طولانی‌مدت دارند.

کیفیت یک هدفون با توجه به نوع کاربرد آن می‌تواند از بسیاری از مشکلات گوش و شنوایی جلوگیری کند. درواقع یک انتخاب بد در هنگام خرید هدفون می‌تواند علاوه بر مشکلات جسمانی، هزینه‌های مالی نادرستی را نیز روی دست کاربر بگذارد.

در این مقاله ما قصد داریم تا بهترین هدفون‌های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. با مطالعه این مطلب می‌توانید در هر نوع از کاربردی که دارید و با هر اندازه سرمایه‌ای که برای خرید یک هدفون کنار گذاشته‌اید، محصولی مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

البته سعی شده تا محصولات حرفه‌ای و بسیار گران‌قیمت را از لیست زیر حذف کنیم تا کاربران عمومی بتوانند خریدی ساده‌تر و دقیق‌تر را تجربه کنند. در نظر داشته باشید که در آغاز مطلب، بهترین هدفون‌های لوکس و گران‌قیمت را معرفی می‌کنیم و با نزدیک شدن به انتهای مقاله، به محصولاتی اقتصادی اشاره خواهیم داشت.

هدفون بیتس پرو

برند بیتس برای تمامی کاربران علاقه‌مند به فناوری، نامی آشنا است. هدفون پرو از این برند نیز یک محصول بسیار لوکس و گران‌قیمت است که شاید در نگاه اول، یک هدفون عادی به نظر بیاید، اما با قراردادن آن روی گوش متوجه خواهید شد که با دنیایی جدید از صدا‌های ناشناخته روبرو هستید. شاید یک بار استفاده از چنین محصولی، تمامی باور‌های شما را در مورد کیفیت هدفون‌های عادی موجود در بازار تغییر دهد.

پرو یک بدنه آلومینیومی دارد و برای حمل آسان می‌توان آن را خم کرد. طول سیم نیز ۱/۵ متر است که در استفاده روزمره و حرفه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. رابط نیز به‌درستی انتخاب شده و به تمامی درگاه‌های ۳.۵ میلی‌متری متصل می‌شود. پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتزی این هدفون گویای کیفیت بسیار بالای این محصول است. بسیاری از تدوینگران حرفه‌ای و صدابرداران، از هدفون بیتس پرو برای انجام فعالیت‌های کاری خود استفاده می‌کنند.


هدفون شور مدل SE۵۳۵

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

اگر قصد خرید یک هدفون حرفه‌ای را دارید، اما به محصولات بزرگ و سنگین علاقه‌ای ندارید، SE۵۳۵ می‌تواند محصول مناسب شما باشد. قیمت بسیار بالای این محصول شاید برای کاربران عادی عجیب به نظر برسد، اما کاربران حرفه‌ای با یک نگاه به خصوصیات SE۵۳۵، متوجه خواهند شد که برخلاف اندازه بسیار
کوچک این هدفون، با محصولی بسیار با کیفیت روبرو هستند.

ساختار داخلی هدفون با دو ووفر و یک توییتر طراحی‌شده که نشان‌دهنده دقت بسیار زیاد در طراحی و ساخت SE۵۳۵ است. امپدانس این هدفون ۳۶ اهم است و با طیف وسیعی از دستگاه‌های دیجیتال سازگاری دارد. پاسخ فرکانسی ۱۸ تا ۱۹ هزار نیز از دیگر خصوصیات هدفون SE۵۳۵ است. در جعبه این هدفون می‌توانید شش جفت پد داخل گوشی، مبدل استریو، کیف، مبدل ۳.۵ به ۶.۳ و یک کنترل‌کننده صدا را مشاهده کنید.

>>>بیشتربخوانید:

برترین هدفون های بدون نویز

جدیدترین قیمت انواع هدفون بی سیم در بازار

معرفی هدفون مجهز به قابلیت حذف نویز هوآوی با نام Freelace Pro


هدفون بی‌سیم سونی مدل WH-۱۰۰۰XM۳

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

نسل سوم سری WH شرکت سونی با محصولی شگفت‌انگیز به نام WH-۱۰۰۰XM۳ شناخته می‌شود. WH-۱۰۰۰XM۳ به پردازنده حذف نویز QN۱ مجهز شده است و وزن بسیار پایینی دارد. علاوه بر این از این هدفون می‌توانید به‌صورت بی‌سیم و اتصال مستقیم نیز استفاده کنید، هرچند آگاه هستید که فناوری بی‌سیم، منجر به کاهش کیفیت صدا خواهد شد.

پردازنده اختصاصی WH-۱۰۰۰XM۳، رفتار کاربر را از جمله راه رفتن، دویدن یا دیگر فعالیت‌ها را تشخیص می‌دهد و شکل پردازش صدا را با محیط بیرون و اطراف، هماهنگ می‌کند. وجود جک ۳.۵ میلی‌متری نیز به معنی است که WH-۱۰۰۰XM۳ را می‌توانید به‌تمامی دستگاه‌های مدرن و روزمره متصل کنید.

WH-۱۰۰۰XM۳ از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و به فناوری شارژ سریع نیز مجهز شده است. در واقع تنها با ۱۰ دقیقه شارژ کردن WH-۱۰۰۰XM۳، می‌توانید تا ۵ ساعت از آن استفاده کنید. شارژ کامل نیز، نزدیک به ۳۸ ساعت دوام می‌آورد.

امپدانس WH-۱۰۰۰XM۳ نزدیک به ۴۷ اهم است و پاس فرکانسی ۴ تا ۴۰ هزار هرتزی این هدفون اثبات می‌کند که با یک محصول معمولی روبرو نیستید. هرچند قیمت بسیار بالای WH-۱۰۰۰XM۳، بسیاری از کاربران را فراری خواهد داد، اما این هزینه، بهایی است برای داشتن بهترین کیفیت صدای ممکن.


هدفون سنهایزر مدل HD ۴.۴۰ BT

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

HD ۴.۴۰ BT یکی از محصولات مشهور سنهایزر است که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد. این محصول از جک ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد و به نسخه ۴ بلوتوث نیز مجهز شده است.

طول کابل ۱/۴ متر است و باتری نیز حدود ۲۰ ساعت دوام می‌آورد. امپدانس هدفون HD ۴.۴۰ BT بر روی عدد امیدوارکننده ۱۸ اهم قرار دارد و پاسخ فرکانسی نیز ۱۸ تا ۲۲ هزار هرتز است. HD ۴.۴۰ BT به یک میکروفون با کیفیت نیز مجهز شده است و از طریق کابل میکرو یواس‌بی شارژ می‌شود.


هدفون بی‌سیم سامسونگ مدل Gear IconX ۲۰۱۸ Edition

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

Gear IconX ۲۰۱۸ d یکی از محصولات تولیدی جدید سامسونگ است که در ادامه مدل ۲۰۱۶ و برای بهبود نقاط ضعف آن مدل، به بازار معرفی‌شده است. کنترل لمسی، حسگر شتاب سنج و سیستم‌های مجاورت محیطی، از خصوصیات برجسته Gear IconX ۲۰۱۸ به‌حساب می‌آید.

این هدفون دارای ۳/۴ گیگابایت حافظه داخلی است که از آن می‌توان برای ذخیره اطلاعات و موسیقی استفاده کرد. نسخه بلوتوث به‌کاربرده شده در Gear IconX ۲۰۱۸، نسخه ۴/۲ است که با اندروید ۴ به بالا هماهنگی دارد.

Gear IconX ۲۰۱۸ یک گجت ورزشی نیز محسوب می‌شود، چون به یک سیستم کالری شمار نیز مجهز شده که حرکات کاربر را ذخیره و به گوشی منتقل می‌کند. این هدفون در زمان استفاده از حافظه داخلی، هفت ساعت و با استفاده از گوشی تا ۵ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند.


هدفون‌ها و هدست‌های برتر/هدفون وان مور مدل E۱۰۰۱

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

E۱۰۰۱ یک هدفون بسیار زیبا است که با انواع گوشی‌های اپل و اندرویدی سازگار است. جک ۳.۵ میلیمتری استفاده‌شده در این هدفون به کاربر اجازه می‌دهد تا با تمامی سیستم‌های صوتی مدرن و البته غیرحرفه‌ای، اتصالی ساده را تجربه کند. طول کابل حدود ۱/۲ متر است و شکل ارگونومی هدفون نیز قابل‌قبول به نظر می‌رسد.

پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۴۰ هزار، مبدل استریو، ۸ جفت پد داخل گوشی و میکروفون بسیار با کیفیت، از دیگر خصوصیات اولین محصول وان مور است که هرچند گران‌قیمت، اما باکیفیت و لوکس به‌حساب می‌آید.


هدفون بی‌سیم انکر مدل ZOLO Liberty Plus

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

هدفون ZOLO Liberty Plus یک محصول بلوتوثی و میان‌رده از شرکت Anker است که به خاطر ساخت محصولات با کیفیت، به جایگاهی مناسب در تولید گجت‌های فناوری رسیده است. هدفون تا ۳/۵ ساعت استفاده ممتد را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و در کمتر از ۲۰ دقیقه شارژ می‌شود. یک محفظه شارژ نیز به همراه ZOLO Liberty Plus ارائه‌شده تا مدت‌زمان استفاده را به ۴۸ ساعت برساند.

بلوتوث نسخه ۵.۰ از سرعت بسیار زیادی در انتقال داده‌ها بهره می‌برد. وزن ZOLO Liberty Plus نیز بسیار کم است و احساس ناخوشایندی را به کاربر منتقل نمی‌کند. به‌طورکلی با خرید ZOLO Liberty Plus از یک هدفون با کیفیت، اما غیرحرفه‌ای بهره خواهید برد که مدت‌زمان زیادی را می‌توانید از آن و بدون شارژ مجدد، استفاده کنید.


هدفون بی‌سیم سونی مدل MDR-XB۶۵۰BT

بهترین هدفون‌ها و هدست‌های موجود در بازار ایران

MDR-XB۶۵۰BT از محصولات نسبتاً جدید شرکت سونی است که در رده گجت‌های ارزان‌قیمت این شرکت قرار می‌گیرد. هرچند در مقایسه با دیگر شرکت‌ها، MDR-XB۶۵۰BT را می‌توان یک محصول میان‌رده به‌حساب آورد.

این هدفون از فناوری بلوتوث برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها استفاده می‌کند و امپدانس ۲۴ اهمی دارد. پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتزی نیز نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن MDR-XB۶۵۰BT است.

باتری MDR-XB۶۵۰BT تا ۳۰ ساعت پخش مداوم دوام دارد و در مدت ۱ ساعت شارژ می‌شود. به یس بسیار مناسب، کنترل صدای بلند و یک میکروفن با کیفیت، از دیگر خصوصیات بارز این هدفون هستند.


هدفون‌ها و هدست‌های برتر/هدفون بی‌سیم انکر مدل A۳۲۳۶

A۳۲۳۶ یک محصول ارزان‌قیمت از انکر است که از بلوتوث ۴.۱ بهره می‌برد. امپدانس ۱۶ اهم و پاسخ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را در کمتر هدفونی در این بازه قیمت می‌توانید پیدا کنید
A۳۲۳۶ ضد آب هست و می‌تواند همراهی مناسب برای ورزشکاران باشد. عمر باتری ۱۲ ساعت است و در مدت‌زمان دو ساعت، شارژ می‌شود.


هدفون وان مور مدل Piston Fit

بدون شک Piston Fit یکی از باکیفیت‌ترین هدفون‌های ارزان‌قیمت موجود در بازار ایران و جهان است. این هدفون ۵ دلاری به یک جک ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است و کابلی ۱/۲ متری دارد.

امپدانس این محصول ۳۲ اهم است و پاسخ فرکانسی فوق‌العاده ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. حساسیت Piston Fit هم بر روی عدد ۱۰۰ دسی‌بل قرارگرفته است.

سه جفت سرگوشی سیلیکونی، کنترل صدای هماهنگ با موبایل، میکروفن با کیفیت و دکمه اختصاصی پاسخ به تماس، از خصوصیات مثبت هدفون Piston Fit به‌حساب می‌آیند. Piston Fit را می‌توان ارزان‌قیمت‌ترین هدفون بدون نقص جهان دانست که صدایی شفاف و عمیق را تولید می‌کند.


هدفون‌ها و هدست‌های برتر/هدفون بی‌سیم نیا مدل Q۸-۸۵۱S

اگر بودجه‌ای نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان در اختیار شما است و قصد خرید یک هدفون بی‌سیم را دارید، Q۸-۸۵۱S می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. شاید با پرداخت این مبلغ ناچیز، انتظار یک محصول بی‌کیفیت را داشته باشید، اما Q۸-۸۵۱S به‌هیچ‌وجه شما را ناامید نخواهد کرد.

بلوتوث، جک ۳.۵ میلی‌متری، کلید فرمان‌های تکراری، بیس قدرتمند و یک باتری بزرگ، از خصوصیات تأثیر گذار این محصول هستند. امپدانس ۳۲ اهم است و پاسخ فرکانسی نیز روی عدد ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز قرار دارد. شیار کارت حافظه و رادیو نیز از دیگر مشخصات این محصول ارزان‌قیمت، اما بسیار با کیفیت به‌حساب می‌آید.

برترین‌ها

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=395782

ثبت نظر

-