یک مرطوب کننده خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟

  • کد خبر : 393404
  • 01 اسفند 1399 - 3:44
یک مرطوب کننده خوب چه ویژگی های باید داشته باشد؟
یک کرم رطوبت رسان قوی نیازمند استفاده از آبرسان‌های قوی در ساختار خود است. بیشتر مرطوب کننده‌ها فاقد آبرسان هستند و سریع جذب پوست نمی‌شوند؛ بنابراین استفاده از آبرسانی قوی در کنار آن‌ها جهت تامین رطوبت، رساندن مواد مغذی و تشکیل لایه‌ای محافظ ضروری است. برند نیوتیس با فرمولاسیون آزمایشگاه‌های لاروش کانادا نگاهی نو به این موضوع دارد.

این نگاه حفاظت از شادابی و طراوت پوست را در کنار ترمیم سلول‌ها معنی می‌کند.

نیوتیس استفاده از یک آبرسان قوی در کنار گلیسیرین و یک روغن گیاهی

مزیت اصلی مرطوب کننده نیوتیس نسبت به سایر مرطوب کننده ها، آبرسانی قوی و موثر آن است. همچنین قیمت آن نسبت به حجم ۲۰۰ میلی لیتری آن بسیار به صرفه است.

خیار، آلوئه ورا و انگور از قویترین آبرسان‌های طبیعی هستند. ۹۷ درصد خیار را آب تشکیل داده است. هیدراتیو‌های آلوئه ورا از قدرتمندترین، آبرسان‌های طبیعی هستند. انگور پر از مواد مغذی و آنتی اکسیدان‌ها است.

وقتی این آبرسان‌ها در کنار روغن‌های گیاهی مثل شی باتر و روغن نارگیل قرار می‌گیرند کرم رطوبت رسان فرصت بیشتری برای آبرسانی به پوست دارد.

استفاده از ۲۰ درصد گیلسیرین در محصولات نیوتیس

این روز‌ها قیمت گیلسیرین بسیار افزایش یافته است. گیلیسیرن یکی از مهمترین مواد برای حفظ رطوبت پوست است. اما به دلیل افزایش قیمت در بسیاری از مرطوب کننده‌ها استفاده نشده یا بسیار کم استفاده می‌شود.

نگاهی نو به ویژگی‌های حیاتی یک کرم مرطوب کننده دست و صورت گیاهی

استفاده از ۲۰ درصد گیلسیرین در محصولات نیوتیس باعث می‌شود که این رطوبت رسان مثل یک مرطوب کننده قوی عمل کرده و مواد گیاهی موجود در آن فرصت رساندن مواد مغذی به پوست را داشته باشند.

استفاده از خواص آنتی اکسیدان ویتامین E در نیوتیس

پوست همیشه به آنتی اکسیدانی مثل ویتامین E برای بهبود چرخه کلاژن سازی و رساندن پروتئین‌های ضروری به سلول‌ها احتیاج دارد. نیوتیس با استفاده از این ویتامین، سرعت ترمیم سلول‌های پوستی را زیاد می‌کند.

محصولات نیوتیس نگاهی نو به شادابی و طراوت همیشگی تو

نیوتیس با سه محصول کرم دست و صورت آلوئه ورا و خیار، انگور و شی باتر، و نارگیل و شی باتر در بسته بندی‌های جذاب وارد بازار ایران شده است. این کرم‌ها جذب بسیار سریعی داشته و پوست را لطیف می‌کند.

همچنین رایحه آن‌ها به دلیل استفاده از عصاره طبیعی میوه‌ها بسیار دلپذیر بوده و حس خوبی را روی دست ایجاد می‌کند.

کیفیت مواد اولیه به کار رفته در این محصولات آن را رقیبی برای بهترین محصولات خارجی کرده، اما با قیمتی مناسب در فروشگاه‌های بزرگ عرضه شده، تا به راحتی و با کمترین هزینه در اختیار قرار گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برند و محصولات آن می‌توانند به سایت نیوتیس به آدرس newtis.ir مراجعه کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=393404

ثبت نظر

-