عصبانیت هواداران نفت از اقدام باشگاه

  • کد خبر : 392766
  • 30 بهمن 1399 - 17:41
عصبانیت هواداران نفت از اقدام باشگاه


کد خبر: ۱۷۳۸۴۶۱/۴

زمان: ۱۵:۳۶  
۱۳۹۹/۱۱/۳۰

بازدید: ۷,۷۰۷

هواداران نفت آبادان که امیدوار بودند با روند این تیم بتوانند به نتایجی تاریخی در لیگ برتر دست یابند، اکنون رویای خود را از دست رفته می‌بینند.

به گزارش “ورزش سه”، مشکلات مالی نفت آبادان با واکنش عجیب مدیران این تیم در برنامه زنده شب گذشته همراه شده و از احتمال فروش ۵ ستاره این تیم برای تامین منابع لازم ادامه حضور در لیگ برتر خبر داده‌اند.

 

این در شرایطی است که هواداران پرشور نفت آبادان انتظار داشتند که با توجه به شرایط این تیم در جمع مدعیان و شانس دستیابی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، تقویت تیم نیز در دستور کار قرار گیرد و آنها به اتفاقی رویایی در پایان لیگ بیستم دست یابند.

 

اکنون علاوه بر اینکه سیاست این باشگاه عدم حضور پررنگ در نقل و انتقالات اعلام شده، احتمال فروش برخی ستاره‌ها نیز خشم هواداران این تیم را در پی داشته است و آنها در صفحات مجازی و هواداری به شدت نسبت به بی توجهی مدیران استانی اعتراض خود را اعلام کرده و با کمپین‌هایی گلایه شدید خود را نسبت به این موضوع اعلام کرده‌اند.

 

هواداران نفت آبادان مدعی هستند که نمایندگان این استان که در ابتدای فصل وعده حمایت از تیم را داده بودند و اکنون نسبت به موفقیت تیم بی توجه هستند، باید همانند دیگر تیم نفتی حاضر در لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان نسبت به دریافت مصوبه دریافت کمک مالی اقدام کرده و مانع از فروپاشی این تیم و ناکامی دوباره آن شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=392766

ثبت نظر

-