کامنت جنجالی سردار: سپاهان داشت نابودم می کرد

  • کد خبر : 391412
  • 29 بهمن 1399 - 23:31
کامنت جنجالی سردار: سپاهان داشت نابودم می کرد


کد خبر: ۱۷۳۸۳۲۸/۱۳

زمان: ۱۸:۵۲  
۱۳۹۹/۱۱/۲۹

بازدید: ۴۰,۱۹۳

ملی پوش فوتبال ایران زیر پست مربوط به قهرمانی سپاهان در صفحه اینستاگرام فارسی AFC کامنتی جنجالی گذاشت.

به گزارش ورزش سه؛ صفحه فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار تصویری از یکی از قهرمانی های سپاهان در لیگ برتر، از کاربران خود خواست تا زمان این قهرمانی و بازی که منجر به آن شد و نتیجه بازی را حدس بزنند.

 

در این تصویر ستاره های بسیاری به چشم می خورند؛ از جانواریو و عماد رضا تا خسرو حیدری، امید ابراهیمی و سردار آزمون… یکی از هواداران تیم سپاهان با کامنت “جونم سردار آزمون محصول آکادمی سپاهان” باعث شد تا ملی پوش ایرانی تیم زنیت کامنتی جنجالی را زیر این پست منتشر کند.

 

سردار در پاسخ به این ریپلی زد: “تنها کاری که سپاهان داشت با من می کرد نابود کردن من بود…ولی تیم خوبی بودیم!” این پاسخ آزمون واکنش تند هواداران سپاهان را به همراه داشت که مدعی بودند سردار فوتبال خود را مدیون این تیم است و نباید چنین صحبت هایی را به زبان بیاورد. این کامنت سردار نزدیک به ۵۰۰ ریپلی تا این لحظه داشته است!

 

در ادامه سردار در یک ریپلی دیگر توضیح داد که چرا عقیده دارد که محصول سپاهان نیست.

 

گفتنی است که سردار آزمون پس از حضور در تیم های پایه سپاهان در ۱۷ سالگی به روبین کازان روسیه پیوست. او سال ۹۲ در برنامه نود اظهاراتی در مورد شرایط دشوار خود در سپاهان داشت که با واکنش تند سپاهانی ها هم مواجه شده بود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=391412

ثبت نظر

-