مخالفت با استعفای مازیار زارع ،تصمیم متفاوت در تیم های دسته اولی

  • کد خبر : 390926
  • 29 بهمن 1399 - 11:43
مخالفت با استعفای مازیار زارع ،تصمیم متفاوت در تیم های دسته اولی

 

ملوان و مازیار

هیات مدیره باشگاه ملوان با استعفای مازیار زارع مخالفت کرده و این بدین معنی است که او باید به کار خود ادامه دهد و از ملوان مدعی صعود بسازد.

 این یک تصمیم متفاوت در تیم های دسته  اولی بود. در لیگ یک تیم های مدعی تا چند امتیاز از دست می دهند سریعا اولین کاری که می کنند بنیوزری مربیان است و در برخی از تیم های مدعی دسته اولی عمر حضور مربیان کمتر از ۱۰ هفته است و اقدام باشگاه ملوان را در حمایت از مربی اش می توان به فال نیک گرفت.

هر چند بعد از تساوی ملوان در برابر نود ارومیه که موجب شد تیم دو امتیاز حساس از دست دهد باشگاه بیانیه ای در مورد کادر فنی نداشت و این مازیار زراع بود که از سمت خود استعفاء کرد و گفت می خواهد دست باشگاه را در تصمیم گیری باز بگذارد.

ملوان هم اکنون با ۱۸ امتیاز تیم میانه ی جدول بشمار می رود؛

یعنی تیم نهم. اختلاف امتیاز این تیم با صدر ۷ امتیاز است که طبیعتا این اختلاف با توجه به هفته های باقی مانده به پایان بازی ها قابل جبران است اما یک شرط مهم در این بین وجود دارد؛ اینکه مازیار زراع برای صعود به لیگ برتر روی خود فشاری را احساس نکند و این حس را به شاگردانش انتقال ندهد.

چه خوب که مقاوت او ملوان نشکست اما محرز است اگر او و تیمش در میدان تحت فشار بازی کنند باز هم امتیاز خواهند داد و طبیعتا در چنین فضایی مدعی نخواهند شد. پرونده بازی ها هیچ گاه در هفته چهاردهم بسته نمی شود و آخر فصل است که تیم ها ارزیابی می شوند. اینطور نیست که ملوان به خاطر نامش حتما باید به لیگ برتر صعود کند. اما می تواند استراتژی اش صعود به لیگ برتر باشد و در این مسیر مبارزه کند.

استعفای مازیار زارع در پایان بازی با نود ارومیه و اینکه گفت می خواهد دست باشگاه را برای تصمیم گیری باز بگذارد ناشی از فشاری بود که روی او وجود داشت و این فشار باید از روی او برداشته شود. در این صورت است که ملوان روز به روز بهتر می شود و می تواند در هفته های آتی با ارایه بازی های بهتر و کسب امتیازات مهم به صدر جدول نزدیک و مدعی صعود به لیگ برتر شود.

به گزارش ورزش سه

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390926

ثبت نظر

-