زمانپور: از مجتبی حسینی شکایت می کنیم اگر…

  • کد خبر : 390582
  • 28 بهمن 1399 - 15:57
زمانپور: از مجتبی حسینی شکایت می کنیم اگر…


کد خبر: ۱۷۳۸۰۱۵/۱

زمان: ۱۳:۵۴  
۱۳۹۹/۱۱/۲۸

بازدید: ۸,۹۴۴

این روزها بحث سر مجتبی حسینی که به تازگی نفت مسجد سلیمان را ترک کرده و شایعه پیوستنش به ذوب آهن مطرح شده داغ است.

به گزارش “ورزش سه”، غلامرضا زمان پور  معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان در خصوص بحث جدایی احتمالی مجتبی حسینی سرمربی این تیم گفت: چیزی تا کنون به صورت رسمی به ما ابلاغ نشده است. در هر  حال از لحاظ حقوقی وقتی قراردادی بسته می شود باید با رضایت طرفین در فسخ انجام شود. طبق قرارداد قرار بود ۶۰ درصد این فصل به آقای حسینی پول پرداخت شود که دو روز قبل از آخرین بازی نیم فصل ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد ایشان پرداخت شد. باشگاه نفت مسجدسلیمان از لحاظ مالی به تعهداتش عمل کرده است.

معاون حقوقی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا مجتبی حسینی از پیام رسان های باشگاه در صفحات مجازی خارج شده است یا خیر گفت: من اطلاعی ندارم. به هرحال گروه های مختلفی وجود دارد که برای تشویق تیم یا اطلاع رسانی از آن ها استفاده می شود.

وی در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: وقتی کسی می‌خواهد قراردادش را فسخ کند باید از لحاظ قانونی این اتفاق بیفتد و یک مرجع وجود داشته باشد. آنچه در فدراسیون ایران و سازمان لیگ دارد انجام می شود این است که یک مرجع وجود دارد که به دعاوی شخصی که اعلام فسخ می کند رسیدگی می کند. فسخ یک قرارداد خیلی مهم و اراده طرفین است. فسخ  در برهم زدن یک عقد است و این اراده فقط از دو طرف انجام می شود و شخص ثالث نمی تواند وارد فسخ شود مگر اینکه اعلام فسخ کند. تمام دعاوی در دادگستری ها وقتی به صورت فسخ داده می شود رد می شود.

او در مورد موضع باشگاه نفت مسجد سلیمان در خصوص حسینی و اینکه در دفاع از خودش از حسینی شکایت می‌کند یا خیر گفت: طبق آیین نامه نقل و انتقالات هیچ بازیکن و مربی نمی تواند بین فصل جدا شود و اگر بخواهد قبل از اتمام قرارداد برود باید غرامت پرداخت کند، هم خودش و هم باشگاهی که می رود. قطعا اگر جدایی مجتبی حسینی صحت داشته باشد ما از آقای حسینی و  باشگاه جدیدش شکایت می‌کنیم زیرا او با ما قرارداد دارد و ما به تمام بندهای قرارداد عمل کردیم. ایشان در حال حاضر مربی باشگاه نفت مسجدسلیمان است و تاکنون هیچ چیزی به ما ابلاغ نشده و او هم با ما وارد مذاکره نشده که قرارداش را فسخ کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=390582

ثبت نظر

-