با لژیونر‌ها در لیگ ستارگان قطر؛ از بازگشت امید تا وداع پژمان و ترانسفر رامین

  • کد خبر : 38557
  • 24 فروردین 1399 - 4:29
با لژیونر‌ها در لیگ ستارگان قطر؛ از بازگشت امید تا وداع پژمان و ترانسفر رامین

به گزارش نیوز، اخبار پیرامون باشگاه‌ها و فعالیت‌های آن‌ها در بازار پنهانی نقل و انتقالات جالب توجه است، جایی که شرایط لژیونر‌های فوتبال ایران را نیز تحت‌الشعاع خود قرار داده و گهگاه اخباری نیز از تصمیمات جدید برای آن‌ها به گوش می‌رسد. به همین بهانه نگاهی انداختیم به آخرین اخبار و تحولات پیرامون لژیونر‌های ایرانی شاغل در QSL قطر.
بازگشت امید به الاهلی
امید ابراهیمی ستاره ایرانی باشگاه الاهلی با وجود فصل درخشانی که با این تیم گذراند در ابتدای رقابت‌ها به دلیل اختلاف با مربی اسپانیایی وقت بالاجبار راهی اروپا و بلژیک شد تا در باشگاه یوپن که در اختیار مالکان قطری قرار دارد تجربه بازی در قاره سبز را در ۳۱ سالگی به دست بیاورد. سران الاهلی با نمایش‌های خوبی که امید در یوپن داشت تصمیم گرفتند این بازیکن را دوباره به دوحه بازگردانده و فصل آتی از او بهره ببرند.
وداع رامین با الشحانیه
نمایش فوق العاده رامین رضاییان در ترکیب الشحانیه انتهای جدولی و آمار گلزنی که این مدافع راست تیم ملی ایران از خود به جا گذاشته باعث شد از الان بسیاری در انتظار ترانسفر او به تیمی مدعی در فصل آتی باشند. بنا به ادعای رسانه‌های دوحه وداع رامین با الشحانیه این بار جدی‌تر از همیشه در دستور کار قرار دارد و هیچ بعید نیست او فصل آتی را در اردوی یکی از دو تیم الریان یا الغرافه بگذراند.
تمدید قرارداد پورعلی‌گنجی
باشگاه العربی قصد دارد بعد از عبور از بحران کروناویروس قرارداد برخی از ستاره‌های داخلی و خارجی خود را تمدید کند که یکی از این بازیکنان مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی این باشگاه است. به نوشته الوطن با فروکش کردن بحران کروناویروس سران العربی نشستی با مدیر برنامه پورعلی‌گنجی برای تمدید یک ساله قرارداد او برگزار خواهند کرد.
خروج از سایه با انصاری‌فرد
در میان نقل و انتقالات اعجاب‌آور انتخابی AFC در تابستان ۲۰۱۹ از کریم انصاری‌فرد و حضورش در السیلیه نیز نام برده شد. به همین بهانه استادالدوحه در آخرین گزارش خود از آینده بهترین گلزن آبی و سیاه‌های دوحه مدعی شد حاتم طرابلسی سرمربی تونسی بدش نمی‌آید تا یک فصل دیگر شماره ۱۰ تیم ملی ایران را در اختیار داشته باشد تا بلکه با این گلزن قهار از زیر سایه بزرگان لیگ ستارگان خارج شود. البته در این راه همه چیز به توافق دستمزد سنگین ۱/۴ میلیون دلاری کریم بستگی دارد.
وداع با کاپیتان پژمان
الخریطیات به عنوان آسانسور فوتبال قطر باز هم با درخشش دو ستاره ایرانی در مسیر بازگشت به لیگ ستارگان قرار گرفت. پژمان منتظری و مهرداد پولادی دو ملی‌پوش سابق ایرانی وفادار به الخریطیات کمک کردند تا یوسف آدم دوباره آن‌ها را به لیگ ستارگان بازگرداند. آخرین اخبار حکایت از این دارد کاپیتان پژمان یک فصل دیگر در لیگ ستارگان الخریطیات را همراهی خواهد کرد تا پس از آن به صورت رسمی کفش‌ها را در ۳۷ سالگی آویزان و خداحافظی کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=38557

ثبت نظر

-