رازهای آقای قائم مقام ادامه دارد/حکم عیسی شریفی را کسی ندیده است

  • کد خبر : 385224
  • 15 بهمن 1399 - 13:32
رازهای آقای قائم مقام ادامه دارد/حکم عیسی شریفی را کسی ندیده است

حکم عیسی شریفی قائم مقام قالیباف را هنوز در شورای شهر تهران کسی ندیده است . همه شنیده اند که حکم رد مال ۴۸۰ میلیاردی و سال هایی زندان ،اما خبری از ارسال  رای دادگاه به شهرداری و شورا نیست . او سال ها قائم مقام شهردار تهران بوده اما می گویند تخلفات او مربوط به شهرداری نیست و مشخص نیست در رد مال ۴۸۰ میلیاردی ، پولی به شهر تهران برسد .

 روز گذشته علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران به رسانه ها گفت هیچ اطلاعی از حکم عیسی شریفی ندارد اما برخی از اعضای شورای شهر تلاش هایی برای اطلاع دقیق تر از رای دادگاه وی خواهند کرد .

اشاره او به تلاش های محمود میرلوحی است که  از روزهای ابتدایی شورای شهر پنجم به دنبال پرونده رسا تجارت و بده بستان های مالی مدیران شهری آن زمان با این شرکت بوده است .

از محمود میرلوحی  درباره حکم عیسی شریفی می پرسیم ، می گوید : شما حکم را دیده اید . محکومیتی که اعلام شده درست است ما که هنوز نتوانسته ایم این حکم را ببینیم . بنابراین نمی توان درباره آن اظهار نظر دقیقی کرد .

او اضافه می کند : البته به اداره حقوقی گفته ایم پیگیر دریافت حکم از دادگاه باشد زیرا شهرداری و شورا هم در این رابطه مسئولیت دارند .

سه ماه پیش میرلوحی خبر از اتمام تحقیق و تفحص از هولگرام ها داده بود تحقیق و تفحصی که رسا تجارت نقشی پر رنگ در آن داشت . او گفته بود به زودی گزارش تحقیق و تفحص به صحن می آید . اما حالا چند ماهی از این وعده گذشته و هنوز خبری از تحقیق و تفحص ها در صحن شورا نیست ؟ او می گوید : گزارش ها درحال تکمیل است و به زودی به صحن می آید نگران نباشید در حال کار کردن روی موضوعات هستیم.

منبع: قرن‌نو

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=385224

ثبت نظر

-