قیمت اسنپ آن اسمایل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید!

  • کد خبر : 385057
  • 15 بهمن 1399 - 11:25
قیمت اسنپ آن اسمایل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید!

برترین‌ها: امروزه اهمیت زیبایی دندان‌ها و لبخند‌ها برای افراد اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. به همین دلیل هم هست که روش‌های بسیار متفاوتی با کیفیت و البته هزینه‌های مختلفی در علم دندان‌پزشکی به وجود آمده تا هر فردی بتواند به فراخور نیاز و البته بودجه خود به زیبایی دهان و دندان خود رسیدگی کند. یکی از روش‌های پرطرفدار در حفظ سلامت و زیبایی دندان‌ها و اصلاح طرح لبخند اسنپ آن اسمایل است. در این مطلب با ما همراه باشید تا در رابطه با این روش بیشتر برایتان بگوییم.

اسنپ آن اسمایل چیست؟

به طور کلی باید بگوییم که اسنپ آن اسمایل در واقع پلاک متحرکی است که می‌تواند در عرض چند دقیقه زیبایی دندان و لبخند شما را زیر و رو کند. این روش به ویژه برای کسانی که از بودجه بالایی برای درمان و زیبایی دندان‌هایشان برخوردار نیستند بسیار ایده آل و مناسب است.

اسنپ اسمایل برای زیبایی دندان شما موقتی عمل می‌کند. در واقع می‌توان آن را به لنز چشم تشبیه کرد که هر زمانی که بخواهید می‌توانید آن را از دهانتان خارج کنید. به همین دلیل هم می‌توانیم بگوییم که اسنپ اسمایل جنبه درمانی ندارد، بلکه می‌تواند به صورت موقتی، زیبایی دندان‌های شما را تضمین کند. نکته‌ای که می‌توان در رابطه با طراحی و شکل ظاهری اسنپ اسمایل اشاره کرد اتصال تمامی دندان‌ها به صورت یکپارچه با یکدیگر است.

اگر شما دندان‌هایی بافاصله دارید و یا حتی چند لکه، خردگی و شکستگی و… در دندان‌هایتان دارید می‌توانید به راحتی با این محصول روی آن‌ها را بپوشانید و دندان‌های خود را تمیز و مرتب و سالم نشان دهید. در حال حاضر هزاران نفر در سطح جهان با کمک این وسیله زیبایی دندان‌های خود را تأمین کرده و لبخند بسیار دلنشینی را برای خود به جا گذاشته‌اند.

جنس اسنپ آن اسمایل

در کنار تمامی این توضیحات، جنس اسنپ آن اسمایل نیز طبیعتاً مسئله بسیار مهم و تأثیرگذاری در انتخاب و البته استفاده از آن خواهد بود. به طور کلی باید بگوییم که غالباً جنس اسنپ آن اسمایل از رزین کریستالیزه است. این ماده در عین حال که وزن کمی دارد و سبک است می‌تواند از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد و به راحتی در ضخامت‌های کم نیز ساخته شود.

برای آنکه بتوانید از این وسیله استفاده نمایید باید پیش از هر چیز باید به یک مشاوره کوتاه با دندان‌پزشک خود فکر کنید. در چنین شرایطی دندان‌پزشک و متخصص بنا بر شرایط موجود دندان‌های شما در صورت نیاز از دندان‌های شما قالب‌گیری کرده و در نما‌های مختلفی از آن عکس می‌گیرد. معمولاً برای ساخت اسنپ آن اسمایل چیزی حدود دو هفته زمان می‌برد تا این محصول در لابراتور‌ها ساخته شده و به دست دندان‌پزشک برسند. در نهایت نیز شما می‌توانید اسنپ آن اسمایل خود را از دندان‌پزشک تحویل بگیرید.

قیمت اسنپ آن اسمایل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید!

مراقبت از اسنپ آن اسمایل

معمولاً یکی از مشکلاتی که بسیاری از افرادی که از اسنپ آن اسمایل استفاده می‌کنند با آن مواجه هستند نحوه مراقبت از این کاورهاست. به طور کلی باید بگوییم که مراقبت از اسنپ آن اسمایل کار چندان سختی نیست و شما می‌توانید با خیال راحت با آن بخورید و بیاشامید. بر روی سطح اسنپ آن اسمایل سوراخ‌هایی تعبیه شده است که برای جویدن غذا مشکلی برایتان پیش نیاورد. با این حال شما باید از خوردن برخی از مواد غذایی همچون آجیل، مواد غذایی سفت مثل ته‌دیگ، چیز‌هایی همچون آدامس و گز و… اجتناب کنید. با این حال تمیز بودن و ماندن اسنپ آن اسمایل مسئله‌ای است که باید حتماً به آن توجه کرد، چراکه در صورت باقی ماندن مواد غذایی و یا باکتری، به مرور زمان دندان‌های اصلی شما آسیب خواهند دید.

مزایا و معایب اسنپ آن اسمایل

طبیعی است که اسنپ آن اسمایل نیز مانند هر روش درمانی و یا زیبایی مزایا و معایبی خواهد داشت. اگر بخواهیم مزایای این روش را برایتان شرح دهیم می‌توانیم به این موارد اشاره نماییم:

  • فرآیند اسنپ آن اسمایل بدون درد است
  • نیازی به تزریق، بی‌حسی و یا استراحت نخواهد داشت.
  • این روش تنها دندان‌ها را پوشش می‌دهد و لثه‌ها و یا کام دهان را در بر نخواهد گرفت.
  • برای نصب و استفاده از اسنپ آن اسمایل نیازی به تراش مینای دندان نیست.
  • شما می‌توانید اسنپ آن اسمایل خود را هر وقت که خواستید از روی دندانتان بردارید.
  • هزینه درمان این روش نسبت به بازسازی کامل دندان‌ها به مراتب کمتر است.

قیمت اسنپ آن اسمایل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید!

اما اگر بخواهیم به معایب استفاده از اسنپ آن اسمایل نیز بپردازیم باید چنین مواردی را ذکر کنیم:

  • با وجود مراقبت‌های بسیار تنها می‌توان بین ۲ تا ۵ سال از اسنپ آن اسمایل استفاده کرد.
  • از آنجایی که هیچ فاصله‌ای میان دندان‌های اسنپ آن اسمایل وجود ندارد می‌توان ظاهر آن را کمی غیرطبیعی قلمداد کرد.
  • تنها انتخاب برخی از رنگ‌ها و سایه‌های اسنپ آن اسمایل می‌تواند در دهان شما جلوه کند.
  • در صورت استفاده نادرست امکان شکستن پلاک‌های اسنپ آن اسمایل وجود دارد.
  • حجم اسنپ آن اسمایل از دندان‌های طبیعی شما بیشتر است و به همین دلیل هم وجود یک جسم خارجی را به خوبی حس خواهید کرد.
  • اسنپ آن اسمایل درمانی موقتی است و طبیعتاً نمی‌تواند کار لمینت دندان و یا کامپوزیت دندان را برای شما انجام دهد.

قیمت اسنپ آن اسمایل

طبیعی است که یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد به سراغ استفاده از اسنپ آن اسمایل بروند قیمت به مراتب پایین‌تر آن نسبت به سایر روش‌های زیبایی و یا درمانی است. به طور کلی اگر بخواهیم قیمت اسنپ آن اسمایل در سال ۹۹ را بررسی کنیم باید بگوییم که این قیمت در وهله اول به لابراتور سازنده آن بستگی خواهد داشت.

قیمت اسنپ آن اسمایل، مزایا، معایب و هر آنچه که باید بدانید!

پیش از این بسیاری از اسنپ آن اسمایل‌ها از طریق دبی و یا آلمان آماده می‌شد و به همین دلیل نیز از قیمت بسیار بالایی برخوردار بود، اما امروزه این امکانات کاهش پیدا کرده اسنپ آن اسمایل به تولید داخلی رسیده است. معمولاً قیمت اسنپ آن اسمایل با توجه به تمامی شرایطی که ذکر کردیم می‌تواند برای یک فک حدود ۳ میلیون تومان و برای هر دو فک ۶ میلیون تومان باشد. با این حال این هزینه با توجه به نوع اسنپ آن اسمایل، پزشک متخصص، لابراتور مربوطه و… متفاوت باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=385057

برچسب ها

ثبت نظر

-