گریم متفاوت بازیگران زن

  • کد خبر : 382754
  • 31 فروردین 1400 - 14:25
گریم متفاوت بازیگران زن

گریم متفاوت بازیگران زن پذیرفتن زشتی برای سوپراستارها اساسا همیشه یک چالش است،  خصوصا برای خانم‌ها. این که یک سلبریتی خودش را در یک فیلم زشت کند، شجاعت می‌خواهد و نگاهی حرفه‌ای به بازیگری، در همین سینمای خودمان کسی مثل گلزار هست که حاضر به ریسک نمی‌شود اما این مطلب مروری‌ست بر همه‌ی آن‌هایی که زشتی را پذیرفته‌اند.

<<<بیشتر بخوانید:

بازیگران زن ایرانی که منافق شده‌اند!

گریم متفاوت بازیگران زن

رویا نونهالی در زندان زنان

«رویا نونهالی» در فیلم سینمایی «زندان زنان» نقش میترا زندانی سرکشی را بازی می‌کند که در اوج درگیری با «رویا تیموریان» زندانبان می‌باشد.


نیوشا ضیغمی در قرنطینه

«نیوشا ضیغمی» در فیلم سینمایی «قرنطینه» نقش دختری به‌نام سمیه را بازی می‌کند که در ابتدای داستان عاشقی‌اش با سهیل (حمید گودرزی) متوجه می‌شود که مبتلا به سرطان است.

گریم متفاوت بازیگران زن


باران کوثری در خون‌بازی

«باران کوثری» در فیلم سینمایی «خون بازی» نقش سارا، دختری معتاد را بازی می‌کند که یک ماه مانده به مراسم نامزدی‌اش با آرش (بهرام رادان)، تصمیم می‌گیرد ترک کند.

گریم متفاوت بازیگران زن


سارا بهرامی در دارکوب

«سارا بهرامی» در فیلم سینمایی «دارکوب» نقش زنی معتاد به اسم مهسا را بازی می‌کند که همسرش (امین حیایی) او را رها کرده و مجدداً ازدواج کرده‌است.

گریم متفاوت بازیگران زن


آزاده زارعی در آمین خواهیم گفت

«آزاده زارعی» در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» نقش کاراکتری به نام اصغر فرشته را بازی می‌کند؛ دختری که علاقه زیادی دارد رفتار‌های پسرانه از خود بروز دهد.

گریم متفاوت بازیگران زن


لیلا برخورداری در خواب و بیدار

«لیلا برخورداری» در سریال پلیسی «خواب و بیدار» یکی از شخصیت‌های اصلی داستان بود. او در این سریال نقش دختر نوجوانی به اسم کبری را ایفا می‌کرد که از نظر ظاهری و ذهنی کمی مشکل داشت.

گریم متفاوت بازیگران زن


پانته‌آ بهرام در شنای پروانه

«پانته‌آ بهرام» در فیلم سینمایی «شنای پروانه»، با گریمی سنگین و موی تراشیده، نقش مردی به نام شاپور را بازی می‌کند.

گریم متفاوت بازیگران زن


پانته‌آ پناهی‌ها در نفس

«پانته‌آ پناهی‌ها» در فیلم «نفس» نقش مادربزرگی به‌نام ننه آقا را بازی می‌کند. ننه‌آقا زنی سالخورده‌ی قمی است که متاثر از نگاه نابرابر جنسیتی که در مقطعی از تاریخ معاصر به باور تبدیل شده بود، مدام در حال ناله و نفرین کردن و تنبیه فیزیکی دختر بچه فیلم است.گریم متفاوت بازیگران زن


الناز شاکردوست در اینجا تاریک نیست

گریم متفاوت بازیگران زن


نیکی کریمی در پری

«نیکی کریمی» در فیلم سینمایی «پری»، نقش دختری جوان و دانشجوی رشتهٔ ادبیات را ایفا می‌کند که با خواندن کتاب سبز کوچکی دربارهٔ سلوک عارفِ گم‌نامی در قرن پنجم، دچار تحولات فکری می‌شود.

گریم متفاوت بازیگران زن


لادن مستوفی در گذر موقت

گریم متفاوت بازیگران زن


مریم پالیزیان در لانتوری

«مریم پالیزان» در فیلم سینمایی «لانتوری» نقش دختری به نام مریم را بازی می‌کند که قربانی اسیدپاشی پاشا، پسری که دل‌باخته اوست می‌شود.

مریم پالیزیان


مهتاب کرامتی در بیست

«مهتاب کرامتی» در فیلم سینمایی «بیست»، نقش زنی به نام فیروزه را بازی می‌کند، زنی که فقر و گردش ایام، چهره‌اش را زمخت و نگاهش را سرد کرده است.

مهتاب کرامتی


آزیتا حاجیان در ساعت شنی

«آزیتا حاجیان» در سریال «ساعت شنی» نقش زنی به نام مش دریا را ایفا می‌کند. مش دریا یک فالوده‌فروش و زنی دوره‌گرد است که به دلیل عدم امنیت، سعی می‌کند با جنسیت مردانه در جامعه حضور پیدا کند.

آزیتا حاجیان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=382754

ثبت نظر

-