چرا محسن چاوشی با همه دعوا دارد؟

  • کد خبر : 381346
  • 13 بهمن 1399 - 22:01
چرا محسن چاوشی با همه دعوا دارد؟

برترین‌ها: چند روزی است دعوای مجازی محسن چاوشی با مهشید حامدی، همسر ابراهیم حامدی (ابی) بر سر زبان‌ها افتاده و نظرات مختلفی را از جانب کاربران مجازی دریافت کرده است. در ادامه به پرجنجال‌ترین دعوا‌های این خواننده سرشناس کشورمان خواهیم پرداخت.

دعوای مجازی محسن چاوشی با مهشید حامدی

ماجرا از جایی شروع شد که مهشید حامدی پس از اینکه محسن چاوشی شعری درخصوص امیرالمومنین نوشته بود به او حمله تندی کرد و او را عرب پرست خواند که چرا در این شرایط اجتماعی وقتی که به تازگی به ناوچه کنارک حمله شده این شعر را منتشر می‌کند؟

محسن چاوشی هم این پست مهشید حامدی را بی جواب نگذاشت و با انتشار متنی شعرگونه از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد. متن شعر به شرح زیر بود:

آقای دعوایی موسیقی ایران

مهشید حامدی نیز در جواب به این پست محسن چاوشی پست دیگری منتشر کرد که در آن نوشته «بله آقای پاسدار، جواهر من افتخار می‌کند به کاباره، به جایی که، چون نوجوان هنرنمایی کرد و اولین ماشین رختشویی را برای مادرش خرید. شما ریاکارانه چند زندانی آزاد کردید و تبلیغاتتان گوش دنیا را کر کرد.»

پس از این مساله، ابراهیم حامدی معروف به ابی همسر مهشید حامدی با انتشار ویدئویی از محسن چاوشی دلجویی کرد و به این ماجرا خاتمه داد. ابراهیم حامدی در این ویدیو این‌گونه گفت: «سلام دوست نازنین، من شما را بسیار دوست می‌دارم و کار‌های شما را بی نهایت دوست می‌دارم و شما را دنبال می‌کنم و خیلی خوشحالم که وقتی صدای شما را می‌شنوم، هم برای خودم و هم برای مهشید خانم چه حالی به وجود می‌آید. فقط شما این پیغام مرا داشته باشید: عجب حلوای قندی تو، امیر بی گزندی تو، عجب ماه بلندی تو که گردون را بگردانی.»

قسمت آخر این پیام که ابی با آواز می‌خواند در واقع بخشی از ترانه «امیر بی‌گزند» محسن چاوشی می‌باشد.

دعوا بر سر دستمزد با داریوش مهرجویی

پس از مطرح شدن ایده ساخت قسمت دوم «سنتوری»، خبر اختلاف میان مهرجویی و محسن چاوشی مطرح شد و جار و جنجال این دو چهره تیتر اول بسیاری از رسانه‌ها شد.

مهرجویی کارگردان فیلم سینمایی سنتوری در یک مصاحبه جنجالی گفت: «من از محسن چاوشی دلگیرم ما این همه به ایشان بها دادیم تا مجوزش را بگیرد از آخر درخواست ۵۰۰ میلیون تومان را برای خوانندگی در فیلم سنتوری از من می‌خواهد. اما ایراد ندارد من یکی بهتر از محسن چاوشی را معرفی میکنم تا به ایشان بفهمانم بهتر از شما هم در ایران بسیارند.»

آقای دعوایی موسیقی ایران

محسن چاوشی ابتدا وارد حاشیه نشد و پاسخی به سخنان مهرجویی نداد. اما در ادامه شریفی‌نیا که به عنوان عوامل فیلم‌ساز وارد پروژه‌ی سنتوری۲ شده بود جنجالی دیگری را ترتیب داد و گفت: «اصلا نگران نباشید محسن چاوشی یکی از ارکان اصلی فیلم هستند امکان ندارد بدون محسن چاوشی فیلم کلید بخورد. صحبت‌هایی که از طرف مهرجویی و محسن چاوشی شنیدید بیشتر شبیه به تبلیغات بود به هرحال برای معروفیت فیلم کمی حاشیه لازم است. محسن چاوشی و مهرجویی خیلی هم رفیق هستند و روابط خوبی با هم دارند.»

همین صحبت‌ها کافی بود که تیتر خبرگزاری‌ها پر شود از کنایه و متلک بر علیه محسن چاوشی، تبلیغات محسن چاوشی برای سنتوری ۲ , دعوای دروغین، بازگشت محسن چاوشی به سنتوری ۲ و …. تمام این اتفاقات کاسه صبر محسن چاوشی را لبریز کرد و مجبور به پاسخگویی شد.

او در جواب به این دو سینماگر کشورمان گفت: «:متاسفانه در کشور ما اگر کسی جواب حاشیه‌های را ندهد فکر می‌کنند جوابی برای گفتن ندارد، اما اینطور نیست شما از همان ابتدای فعالیت من پیگیر باشید تا به الان توهینی به کسی کردم یا به این آقایان ناسزا گفتم؟ نه. ولی نمی‌دانم این همه ناسزا و فحاشی در مورد من چرا؟ من را نامرد خطاب کردن، بی چشم و رو، بی معرفت و بعد از مدتی گفتن یکی را میاریم که روشو کم کنه! این دوستان دیگر از حدش گذشته اند، نمی‌دانم چه سودی برایشان دارد که دائما از طریق اسم من وارد حاشیه می‌شوند. من از همان ابتدا برای فیلم سنتوری ۲ آرزوی موفقیت کردم و هیچ صحبتی را با شریفی نیا و مهرجویی نداشتم و ندارم. اما نمی‌دانم چرا با وارد کردن اسم من قصد سوء استفاده را دارند. برای چندمین بار متوالی می‌گویم من با فیلم سنتوری ۲ هیچ همکاری نخواهم کرد. لطفا این آقایانی که می‌خواهند از اسم من برای تبلیغاتی استفاده کنند دیگر به این ماجرای خاله زنکی پایان دهند.

چاوشی و حاتمی‌کیا بر سر ادعای دروغین

چند روز قبل از فرارسیدن روز‌های برگزاری جشنواره فیلم فجر بود که اعلام شد قرار است محسن چاوشی خواننده بنام موسیقی پاپ ایران، تیتراژ فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا را بخواند. این موضوع در نشست نقد و بررسی این فیلم در برج میلاد از سوی اهالی رسانه مطرح شد و حاتمی کیا آن را رد کرد و روایت دیگری از ماجرا داشت. او اعلام کرد چاوشی این فیلم را دوست داشته و قصد دارد به صورت مستقل اثری را برای شهید چمران خلق کند.

آقای دعوایی موسیقی ایران

اظهارات حاتمی‌کیا این روز‌ها واکنش چاوشی را به همراه داشته است. او در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است:

«علاج واقعه قبل از وقوع، به دلیل طرح ادعا‌هایی سراسر وارونه و کذب درباره نحوه همکاری بنده با پروژه چ، در نشست مطبوعاتی این فیلم در جشنواره، بهتر است همچون سنتوری اولین و آخرین تجربه ام در سینما باشد.»

گفته می‌شود دلیل اصلی عدم همکاری چاوشی با حانمی‌کیا، اظهارات جدید کارگردان این پروژه‌ی سینمایی در نشست خبری فیلم «چ» در جشنواره فیلم فجر بوده است.

با این حل هنوز هم کسی به طور دقیق نمی‌داند که حرف‌های حاتمی‌کیا صحت داشته یا محسن چاوشی.

نیش شهرام آذر به چاوشی در برنامه استعدادیابی

شهرام آذر که به خاطر گروه متبوع خود به «سندی» شهرت دارد، در یکی از برنامه‌های استعداد یابی خوانندگی درباره محسن چاوشی گفته بود: «صدای چاوشی صدای خودش نیست و با دستگاه درست می‌شود.»

خواننده موسیقی پاپ هم در واکنش این پُست را در اینستاگرام گذاشت: «من غریبم و غریب را کاروان سرا لایق است» و بعدتر هم از هواداران خود خواست «توهین نکنند» و در صفحه مجازی خواننده مدعی کامنت‌های توهین آمیز نگذارند.

آقای دعوایی موسیقی ایران

تمام این ماجرا‌ها درحالی بود که محسن چاوشی در جشنواره موسیقی فجر امسال به خاطر آلبوم «امیر بی گزند» برنده جایزه «باربد» در بخش «پاپ با کلام» شده است.

بسیاری معتقد بودند که اگر ادعای شهرام خان آذر را بپذیریم به این معنی است که او در آن سوی دنیا نکته‌ای را کشف کرده که انگار در اینجا اعضای هیأت داوران جشنواره موسیقی فجر از درک آن عاجز بوده اند.

این جنجال پیرامون چاوشی نیز به همین‌جا ختم شد.

شایعات بحث با سینا سرلک

گویا رابطه محسن چاوشی با هم صنفی هایش گاه در تنش بوده است. در قسمت نهم فصل دوم سریال «شهرزاد» قطعه‌ای با نام «تن‌ها امید زندگی» با صدای سرلک پخش شد که این قطعه و همین‌طور ماجرای حذف نام چاوشی از روی جلد سریال باعث ایجاد حاشیه شد.

پس از آن در قسمت یازدهم سریال و در حالی‌که قرار بود یک اثر دو صدایی با شعری از باباطاهر از چاوشی و سرلک منتشر شود، صدای سرلک به طور کلی از شهرزاد حذف و قطعه «کاش ندیده بودمت» چاوشی به صورت تک‌صدایی منتشر شد.

آقای دعوایی موسیقی ایران

البته سینا سرلک با حضور در برنامه مهران مدیری جای خالی چاوشی را در برنامه‌های تلویزیونی تایید و به نوعی اختلافش را با چاوشی تکذیب کرد، ولی عدم همکاری این دو هنرمند به حواشی دامن می‌زدند.

متلک تند آرش ظلی‌پور به محسن چاوشی

در یکی از قسمت‌های برنامه «سه ستاره» به اجرای آرش ظلی‌پور و احسان علیخانی ویژه عید ۹۶، احسان علیخانی مجری سرشناس تلویزیون در حالی که از اجرا‌های زنده حجت اشرف زاده، رضا یزدانی و امیر تاجیک تجلیل می‌کرد، گفت: «ما خواننده‌های زیادی داریم، اما کسی که زنده می‌خواند، خواننده واقعی است.»

این اظهار نظر علیخانی طعنه به محسن چاوشی تفسیر شد. چرا که پس از این سخن علیخانی، ظلی‌پور دیگر مجری برنامه با بیان اینکه «الان نصف خواننده‌ها از خودشان فیلم می‌گیرند در حالی‌که در راه پله قدم می‌زنند و می‌خوانند.»

آقای دعوایی موسیقی ایران

کمی پیش از این حرف ظلی‌پور، محسن چاوشی کلیپی از خود منتشر کرده بود که در آن در راه‌پله قدم می‌زد و می‌خواند. واکنش چاوشی این بار این بیت شعر «مصلحت نیست که از پرده برون افتد راز/ ور نه در مجلس رندان خبری نیست که نیست» بود. البته علیخانی بعد از این ماجرا، عذرخواهی کرد و گفت به هیچ عنوان منظورش چاوشی نبوده است و متوجه حرف آرش ظلی‌پور نشده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=381346

ثبت نظر

-