بچه دار شدن سلبریتی ها در سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 377939
  • 12 بهمن 1399 - 0:11
بچه دار شدن سلبریتی ها در سال ۲۰۲۰

 

بچه دار شدن سلبریتی ها

 سال گذشته، سلبریتی‌های زیادی بچه‌دار شدند؛ مثل مگان مارکل و شاهزاده هری، که صاحب فرزند پسری به نام آرچی شدند؛ و سومین فرزند بلیک لایولی و رایان رینولدز. این روند بچه‌دار شدن سلبریتی‌ها در سال ۲۰۲۰ نیز ادامه دارد و باوجود گذشت کمتر از دو ماه، سلبریتی‌هایی صاحب فرزند شدند و برخی دیگر نیز در انتظار به‌دنیا آمدن فرزندشان هستند. با ما همراه باشید تا با این سلبریتی‌ها آشنا شویم.

بچه دار شدن سلبریتی ها/کامرون دیاز و بنجی مدن

این زوج هالیوودی، روز جمعه، سوم ژانویه، تولد اولین فرزندشان را که دختری به نام ردیکس است، اعلام کردند. آن‌ها در اینستاگرام نوشتند: «ما بسیار خوشحال و شکرگزاریم که دهه جدید را با اعلام خبر تولد دخترمان، ردیکس مدن، آغاز می‌کنیم. او به‌سرعت قلب ما را ربوده و خانواده‌مان را تکمیل کرده است.

خانواده ما عشقش را به‌سوی شما می‌فرستد و بهترین‌ها را برای سال و همینطور دهه جدید برای شما آرزو می‌کند. باوجود اینکه بسیار از انتشار این خبر خوشحال هستیم، اما تصمیم داریم از حریم شخصی زندگی فرزندمان نیز محافظت کنیم؛ بنابراین تصویری از او در فضای مجازی پست نمی‌کنیم و جزییات را نیز در شبکه‌ها مطرح نمی‌کنیم. تنها این نکته را بگوییم که او واقعا دوست‌داشتنی است».


بر رافائلی و آدی ازرا

سلبریتی‌هایی که در سال ۲۰۲۰ بچه‌دار شدند
سوپرمدل معروف، بر رافائلی و همسرش آدی ازرا، صاحب سومین فرزند مشترکشان شدند. رافائلی با متن کوتاهی، این خبر را در اینستاگرامش منتشر کرد، اما از نام یا جنسیت بچه حرفی نزد. رافائلی در این پست، تصویری از خودش در لباس بیمارستان منتشر کرد و در کپشن نوشت: «سومین فرزند پس از ۳.۵ سال». این کودک، دو خواهر بزرگتر به‌نام‌های ال (۲ ساله) و لیو (۳ ساله) دارد.


>>>بیشتر بخوانید:

هشدار کرونایی سلبریتی‌ها به طرفدارانشان

ماجرای چت‌های سلبریتی‌ها با مجری ماهواره‌ای چه بود؟

روابط ناکام سلبریتی های جهان

اشلی گراهام و جاستین اروین

بچه دار شدن سلبریتی ها
اشلی گراهام، مدل پلاس سایز و همسر فیلمسازش، جاستین اروین، صاحب اولین فرزندشان شدند؛ این نوزاد پسر در روز ۱۸ ژانویه به‌دنیا آمد. گراهام، خبر تولد فرزندش را در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و اینگونه نوشت: «شنبه، ساعت ۶ صبح، زندگی ما زیباتر شد. از همه شما بخاطر عشق و حمایتتان درطول دوره زیبای حاملگی متشکرم. ۱۸.۱.۲۰۲۰». این زوج در آگوست ۲۰۱۹ در نهمین سالگرد ازدوجشان اعلام کرده بودند که فرزندی در راه دارند.

گراهام در آن زمان در اینستاگرامش نوشت: «امروز، ما احساس شادی و شکرگزاری و هیجان داریم، زیرا بزرگ شدن خانواده‌مان را جشن می‌گیریم. سالگرد ازدواجمان مبارک جاستین. زندگی درحال زیباتر شدن است». در روز ۱۴ فوریه نیز این زوج در پادکستی، نام فرزندشان را اعلام کردند: آیزاک منلیم جیووانی اروین». این سوپرمدل اعلام کرد که زایمانش در منزل انجام شده، نه در بیمارستان.


دی جی خالد و نیکوله تاک

بچه دار شدن سلبریتی ها
دی جی خالد در روز ۲۱ ژانویه در فشن استاندارد خالد، تولد دومین فرزند مشترکش با همسرش، نیکوله تاک، را در اینستاگرامش اینگونه اعلام کرد: «خدایا (الله) متشکرم. ملکه من، نیکوله، متشکرم. خدا دکتر جین را حفظ کند. یکی دیگر!».


انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا

بچه دار شدن سلبریتی ها
سومین فرزند مشترک انریکه ایگلسیاس و آنا کورنیکووا در روز پنجشنبه، ۳۰ ژانویه به‌دنیا آمد. این خبر را انریکه، خواننده اسپانیایی، در اینستاگرامش منتشر کرد. او در کپشن نوشت: «طلوع خورشید من، ۳۰.۰۱.۲۰۲۰». کورنیکووا نیز با انتشار عکسی از خودش درحالیکه دختربچه‌اش را در آغوش گرفته بود، همین کپشن را در اینستاگرام نوشت. در هردو عکس، دختر این زوج، کلاه زیبای کوچکی با پاپیونی در قسمت جلو بر سر داشت.

برترین‌ها:منبع: glamour

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377939

ثبت نظر

-