دوئل همبازیان جام جهانی ۲۰۰۶ در تبریز(عکس)

  • کد خبر : 377538
  • 11 بهمن 1399 - 15:16
دوئل همبازیان جام جهانی ۲۰۰۶ در تبریز(عکس)

 

 

تقابل تراکتور با آماده‌ترین آلومینیوم فصل دوئل همبازیان جام جهانی

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم، دو همبازی سابق در تیم ملی فوتبال ایران تراکتور و آلومینیوم شاگردان‌شان را در تبریز مقابل یکدیگر به میدان می‌فرستند.

به گزارش “ورزش سه” رسول خطیبی که هفته گذشته موفق شد اولین شکست پرسولیس مدافع عنوان قهرمانی را در فصل جدید به شاگردان گل‌محمدی تحمیل کند، حالا می‌خواهد با آلومینیوم اراک در تبریز مقابل دیگر مدعی این فصل یعنی تراکتور ایستادگی کند تا تیمش از نیمه میانی جدول به سوی تیم‌های بالا جدولی پرواز کند؛ دیداری که البته با توجه به برگزاری در تبریز در فصل سرما و البته شرایط فنی خوب تراکتوری‌ها، برای اراکی‌ها دیدار ساده‌ای نخواهد بود.


>>بیشتر بخوانید: پست عجیب و تامل برانگیز رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم اراک + سند


دوئل همبازیان جام جهانی


>>بیشتر بدانید: مسعود شجاعی علیه آخرین رکورد بازیگری علی دایی!


دوئل همبازیان جام جهانی و تراکتور و آلومینیوم

البته خطیبی که خود اصالتا تبریزی‌ست، کاملا با آب و هوای زادگاه خود آشنایی دارد؛ رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتور که این تیم را در لیگ چهاردهم، ۱۹ بازی هدایت کرد در شرایطی که آلومینیوم اراک را در بهترین وضعیت قرار داده برابر تیم شهرش قرار می‌گیرد. آلومینیوم در ۱۰ بازی گذشته تنها یک شکست داشته و هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و جالب این‌جاست که ۵ بازیکن فعلی تراکتور در فصل گذشته و در تیم ماشین‌سازی شاگرد رسول خطیبی بوده‌اند.

مسعود شجاعی سرمربی تراکتور با رسول خطیبی در جام‌جهانی ۲۰۰۶ هم‌بازی بوده‌اند و حالا اولین تقابل این دو همبازی سابق در کسوت سرمربی، بدون‌شک جذاب و تماشایی خواهد بود؛ دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۵ به میزبانی تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

مسعود شجاعی و رسول خطیبی زمانی در تیم الشارجه امارات همبازی یکدیگر بودند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377538

ثبت نظر

-