درخشش دوباره جهانی با والی سه امتیازی (عکس)

  • کد خبر : 377425
  • 11 بهمن 1399 - 10:34
درخشش دوباره جهانی با والی سه امتیازی (عکس)


کد خبر: ۱۷۳۴۴۶۱/۱۳

زمان: ۰۹:۲۵  
۱۳۹۹/۱۱/۱۱

بازدید: ۴,۴۷۲

ذوب آهن با گل دیدنی هافبک خود به اولین برد لیگ بیستم دست یافت.

به گزارش ورزش سه؛ میلاد جهانی که سال‌های موفقی در صنعت نفت آبادان داشت و فصل اخیر نیز با ۸ پاس گل یکی از بهترین پاسورهای لیگ نوزدهم بود، در لیگ بیستم به ذوب آهن پیوست. جهانی در این فصل هم علی رغم شرایط بد ذوب آهن، تا این جای کار بازی های خوبی انجام داده و در هفته های اخیر نیز شاهد انتشار اخباری در خصوص پیوستن او به استقلال نیز بودیم؛ خبری که با واکنش باشگاه ذوب آهن نیز همراه بود و خود این بازیکن نیز در اظهار نظری جالب اعلام کرد که در شاید در خواب با استقلال مذاکره کرده است!

 

ذوب آهن در بازی هفته سیزدهم خود به مصاف نساجی در قائمشهر رفت و موفق شد اولین برد این فصل خود را بعد از ۱۲ هفته ناکامی کسب کند. پیروزی سه بر دوی ذوب آهن در شرایطی به دست آمد که این تیم دو بار از نساجی پیش افتاده و میزبان موفق به جبران این گل ها شده بود تا اینکه میلاد جهانی با یک گل دیدنی، گل سوم و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه نساجی کرد. این گل در حالی به ثمر رسید که ذوب آهن با اخراج حق دوست، ده نفره شده بود.

 

در دقیقه ۵۵ بازی و یک ارسال بسیار خوب توسط محمدی ‌مهر به تیرک دوم و نقطه کور خط دفاعی نساجی مازندران، به میلاد جهانی رسید و این بازیکن بدون تعلل و با دقت حداکثری، اجازه فرود توپ روی زمین را نداد و شلیکی غیرقابل مهار را روانه دروازه میرزازاد کرد؛ این شوت والی به زیباترین شکل ممکن در گوشه دروازه نساجی قرار گرفت تا شاگردان رحمان رضایی برای سومین بار از حریف پیش افتاده و با حفظ آن، اولین سه امتیاز فصل را کسب کنند.

 

 

میلاد جهانی با به ثمر رساندن این گل شمار گل های زده خود را در این فصل به عدد سه رساند و بعد از دارکو بیدوف ۴ گله، در رتبه دوم برترین گلزنان تیمش قرار بگیرد. البته گلزنی تنها دلیل تمجید از جهانی نیست و این بازیکن به مانند این بازی، در طول سیزده هفته ای که از لیگ برتر گذشته، عملکرد قابل توجهی در خط میانی ذوب آهن از خود به نمایش گذاشته است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377425

ثبت نظر

-