زردها به دنبال صدرنشینی، مشهدی ها بفکر صعود

  • کد خبر : 377079
  • 10 بهمن 1399 - 22:52
زردها به دنبال صدرنشینی، مشهدی ها بفکر صعود

به گزارش “ورزش سه” در دیدار پایانی این هفته از رقابت ها سید مهدی رحمتی که آخرین بار به عنوان گلر در مقابل سپاهان به میدان رفته بود پس از ۵ ماه دوباره و این بار در قامت سرمربی به مصاف زردپوشان خواهد رفت.

دو تیم سپاهان و شهرخودرو در حالی از ساعت ۱۷ در ورزشگاه نقش جهان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که باتوجه به توقف استقلال در بازی امروز، میزبان با کسب این ۳ امتیاز می تواند خود را به صدر جدول برساند. در سوی دیگر میدان شهرخودرو اگر بتواند همانند بازی ذوب آهن دست پر نصف جهان را ترک کند می تواند حتی تا رتبه هفتم خود را بالا بکشد.

اما تقابل دو تیم از جنبه های دیگری نیز جالب توجه است. سید مهدی رحمتی سرمربی فعلی شهرخودرو در دو مقطع برای زردپوشان اصفهانی به میدان رفته که اتفاقا برایش دو قهرمانی لیگ برتر را در پی داشته است. او در این سال ها با محرم نویدکیا که هدایت سپاهان را برعهده دارد همبازی نیز بوده است. همین موضوع هم تقابل سرمربیان دو تیم را که شناخت خوبی از یکدیگر دارند را ویژه کرده است. دو چهره ای که در دوران بازی افتخارات بسیاری بدست آورده اند.
دیدار سپاهان مقابل شهرخودرو همچنین مسابقه ای است که سید مهدی رحمتی برای آخرین بار در لیگ برتر درون دروازه ایستاد. هفته بیست و نهم لیگ نوزدهم که جدالی برای کسب سهمیه آسیایی هم بحساب می آمد.

آن دیدار که با برتری دو بر صفر زردپوشان به پایان رسید حواشی بسیاری برای شهرخودرو بوجود آورد و باعث تغییر و تحولات زیادی شد. این تیم که باوجود کیفیت فنی بسیار بالا با سهراب بختیاری زاده در ۵ مسابقه طعم پیروزی را نچشیده بود، دستش را از سهمیه آسیایی کوتاه می دید. همین فشارها در نهایت باعث شد تا قبل از بازگشت به مشهد بین سنگربان باتجربه و دستیار سرمربی مشاجره ای در گیرد. اتفاقی که باعث شد سهراب بختیاری زاده قید داشتن گلر سرشناسش را بزند و او را برای هفته پایانی لیگ از تیم کنار بگذارد.

جالب و عجیب آنکه پس از پایان هفته سی ام و در حالی که شهرخودرو باید راهی قطر می شد تا در ادامه ی مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، حمیداوی مالک این تیم با کنار گذاشتن سهراب بختیاری زاده، سید مهدی رحمتی را جانشین او کرد!

باید به انتظار نشست و دید در دیدار فردای دو تیم که با تفکرات جدید نسبت به فصل گذشته مقابل هم قرار می گیرند و البته شرایطی متفاوت از نظر رتبه در جدول رده بندی و در اختیار داشتن بازیکنان سرشناس دارند چه اتفاقات دیگری رقم خواهند خورد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=377079

ثبت نظر

-