جلالی: برخی بازیکنان ما در قواره نساجی نیستند

  • کد خبر : 376977
  • 10 بهمن 1399 - 18:22
جلالی: برخی بازیکنان ما در قواره نساجی نیستند


کد خبر: ۱۷۳۴۳۷۹/۴۱

زمان: ۱۸:۰۲  
۱۳۹۹/۱۱/۱۰

بازدید: ۱,۶۲۳

از فردا ترمیم تیم را شروع می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید تیم ذوب آهن سه بار هم روی دروازه این تیم نیامده ولی سه گل زده و یک بار هم تیرک دروازه تیمش را لرزانده است

به گزارش “ورزش سه”، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران که تیمش دقایقی پیش دومین شکست را در حضور او اینبار مقابل ذوب آهن با نتیجه ۳ بر ۲ تجربه کرد، در نشست خبری حاضر شد و در مورد اتفاقات بازی گفت: بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیر کننده ای بود. شاید حریف سه بار روی دروازه ما نیامد ولی یک بار به تیر زد و سه گل هم زد. ۱۰ روز است روی وضعیت دفاعی‌مان کار می‌کنیم اما زیر ۳۰ ثانیه گل خوردیم. توانستیم زود به بازی برگردیم. احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل تغییر کرده؛ زیرا مسایلی که کنار زمین دیدم پذیرفتنی نیست ولی با این مسایل مواجه هستیم.

او سپس به کیفیت تیمش اشاره کرد و تاکید داشت که باید نساجی در میانه فصل ترمیم شود: به هواداران می گویم ناراحت نباشید و از فردا ترمیم را شروع می‌کنیم. شاید برخی اشتباهی به این تیم آمدند و در قواره نساجی نیستند و حتی نمی‌گذارم به نیم فصل برسد. سعی می کنیم تیم را ترمیم کنیم؛ نگاه مان به آینده باید باشد و به هیچ وجه نباید تسلیم شویم. باید از این تیم مراقبت کرد. این تیم مردم و دل سوخته‌هاست و به هیچ وجه از پای نمی‌نشنیم تا وضعیت نساجی را سامانم بدهیم.

سوالی از جلالی در مورد بودجه نیم فصل نساجی مازندران برای تقویت تیم بود و او در واکنش به این سوال که آیا بودجه کافی برای تقویت تیم وجود دارد، توضیح داد: از نظر بودجه مشکلی نداریم اما از نظر یارگیری مشکل است. در نیم فصل یارگیری سخت تر از ابتدای فصل است و ابتدا باید باشگاه بازیکنان را برای جذب راضی کنیم. من با خود حدادیان حرف زدم و بودجه کافی برای این کار گذاشته اند اما باید بازیکنان مناسب پیدا کنیم.

از جلالی در مورد عملکرد بازیکنان جوان نساجی هم پرسیدند و او با ابراز رضایت از جوانان تیمش، اضافه کرد: از آنها راضی هستم. بچه ای که دفاع چپ بازی کرد یعنی جوادیان  خیلی خوب بود و قطعا این روند را تسریع می‌کنیم و جوانان بیشتری خواهیم آورد و از فردا ترمیم را شروع خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376977

ثبت نظر

-