چمنیان: کار سختی مقابل آلومینیوم داریم

  • کد خبر : 376929
  • 10 بهمن 1399 - 16:44
چمنیان: کار سختی مقابل آلومینیوم داریم

به گزارش ورزش سه؛ تراکتور در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فردا به مصاف آلومینیوم خواهد رفت. صحبت های عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی فردا را بخوانید:

همه تیم ها به دنبال ذخیره امتیاز برای نیم فصل دوم هستند

 

در ابتدا در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول هستیم و همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیازات و ذخیره آن برای نیم‌فصل دوم هستند. مثل همه بازی‌ها، مقابل آلومینیوم هم بازی سختی در پیش داریم.

 

 

امسال همه بازی‌ها سخت هستند

 

امسال همه بازی‌ها سخت هستند، چون همه تیم‌ها از کیفیت بالایی برخوردارند. نتایج رقم خورده در مسابقات هم ناشی از این فشردگی است. تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ لیگ محسوب می‌شود و همه تیم‌ها باانگیزه مضاعف مقابل ما به میدان می‌آیند.

 

 

 تمرینات خوبی داشتیم

 

ذهنیت برنده و پیروزی طلبی بازیکنان و انگیزه آنها به ما کمک می‌کند که خوب بازی کنیم. در طول هفته تمرینات خوبی داشتیم و فکر می‌کنم بتوانیم بازی جذابی را به نمایش بگذاریم و حداکثر امتیاز را از این دیدار به دست بیاوریم. امیدوارم در این سه بازی پایانی تا نیم‌فصل حداکثر امتیاز کسب کنیم.

 

 

برای لحظات سخت، بازیکنان خوبی داریم

 

برخورداری از بازیکنان جوان و باتجربه که کمتر تیمی چنین بازیکنانی دارد، دست ما را برای تغییرات باز گذاشته است. بازیکنان خوبی برای لحظات سخت در اختیار داریم که می‌توانیم از آنها استفاده کنیم. بازیکنان از نظر ذهنی و هماهنگی تیمی به شرایط مطلوبی دست پیدا کرده‌اند.

 

 

سعید مهری با محرومیت ناخواسته مواجه شده است

 

وفا هخامنش چهار کارته است و نمی‌تواند در این دیدار به دلیل محرومیت به میدان برود. خوشبختانه بازیکن مصدوم هم نداریم. همچنین سعید مهری با یک محرومیت ناخواسته مواجه شده، چون او کاری انجام نداده است. امیدواریم کمیته انضباطی با بررسی مستندات ارائه شده، زودتر اجازه بازگشت او را به میدان‌ها بدهد.

 

 

برای این بازی انگیزه زیادی داریم

 

از پنج بازی که به پیروزی رسیدیم، چهار بازی بیرون از خانه بوده است. برای این بازی انگیزه زیادی داریم تا از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و در خانه حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم، چون محکوم به برد هستیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376929

ثبت نظر

-