پرسپولیس – شجاع؛ ۲۸ فروردین و ۹ اردیبهشت!

  • کد خبر : 376893
  • 10 بهمن 1399 - 15:47
پرسپولیس – شجاع؛ ۲۸ فروردین و ۹ اردیبهشت!

به گزارش “ورزش سه”، لیگ قهرمانان آسیا سه روز پیش قرعه کشی شد و طبق آن پرسپولیس تهران به عنوان قهرمان لیگ برتر خلیج فارس، با تیم های اف سی گوای هند، الریان قطر و برنده پلی آف الوحده/ الزورا در یک گروه قرار گرفت.

 

پس از برگزاری قرعه کشی، تاریخ برگزاری بازی ها اعلام نشده بود اما حالا وبسایت رسمی تیم گوای هند از ابلاغیه برنامه مسابقات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داده است؛ ابلاغیه ای که تاریخ اولین بازی این گروه را روز ۲۵ فروردین ماه نشان می‌دهد.

 

قرار است در این روز پرسپولیس به مصاف برنده پلی آف برود و در دیگر بازی تیم های الریان و اف سی گوای هند مقابل هم صف آرایی کنند. بازی دوم سه روز بعد خواهد بود و سرخپوشان پایتخت مقابل الریان قطر قرار خواهند گرفت؛ دیداری که تقابل شجاع خلیل زاده با هم تیمی های سابق است و جذابیت زیادی را در خود دارد.

 

بازی های بعدی نیز با سه روز فاصله برگزار می‌شود و پرسپولیس روز ۳۱ فروردین برابر اف سی گوآ بازی کند. این نخستین بازی تاریخ سرخپوشان پایتخت با تیمی از هندوستان خواهد بود. بازی چهارم پرسپولیس هم برابر اف سی گواست و بازی پنجم و ششم به ترتیب مقابل برنده پلی آف و الریان است. در واقع آخرین بازی مرحله گروهی بین پرسپولیس و الریان برگزار می‌شود تا تقابل قرمزهای پایتخت و یاران شجاع خلیل زاده تکلیف تیم های صعودکننده را مشخص کند.

 

این در حالی است که هنوز مکان بازی ها اعلام نشده و مشخص نیست که چه تیمی میزبانی را برعهده خواهد داشت.

 

 

۱۴آپریل (۲۵ فروردین)/ پرسپولیس – برنده پلی آف

۱۷ آپریل (۲۸ فروردین)/ پرسپولیس – الریان

۲۰ آپریل (۳۱ فروردین)/ پرسپولیس – گوآ

۲۳ آپریل (۳ اردیبهشت)/ گوآ – پرسپولیس

۲۶ آپریل (۶ اردیبهشت)/  پرسپولیس – برنده پلی آف

۲۹ آپریل (۹ اردیبهشت)/ پرسپولیس – الریان

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=376893

ثبت نظر

-