اخباری: نیمکت فولاد همیشه متشنج بوده است

  • کد خبر : 369673
  • 06 بهمن 1399 - 19:29
اخباری: نیمکت فولاد همیشه متشنج بوده است

به گزارش ورزش سه؛ ماشین سازی با قبول باخت مقابل میهمان خود فولاد، متحمل هشتمین شکست فصل خود شد. صحبت های سعید اخباری را در ادامه بخوانید:

 

خیلی زود به خاطر عدم تمرکز تنبیه شدیم

 

من این برد را به فولاد تبریک می گویم و از طرف خودم و بازیکنان از هواداران اصیل ماشین سازی عذرخواهی می کنم. امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود به خاطر عدم تمرکز تنبیه شدیم. بعد از گل خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم خوب موقعیت ایجاد کنیم ولی از خودگذشتگی بازیکنانمان کم بود و در صحنه هایی که سه به یک و چهار به دو شده بودیم، همدیگر را خوب پیدا نکردند. به هر دری که زدیم به در بسته خورد و نشد. امیدواریم که بعد از این باخت بتوانیم خوب ریکاوری کرده و آماده بازی بعدی شویم چون که این بازی دیگر بر نمی گردد.

 

این تشنج ها همیشه روی نیمکت فولاد بوده است

 

مربیان تیم فولاد از بازیکنان قدیمی تیم ملی است؛ آقای نکونام که بیشترین بازی های ملی را دارد، آقای هاشمی نسب، آقای رجبی و آقای کعبی همه از بزرگان فوتبال ایران بودند. فکر می کنم اگر به بازی های گذشته فولاد را هم نگاه کنید و مصاحبه های مربیان حریف را ببینید این تشنج ها همیشه بوده است. من خودم هم فکر نمی کردم اما داور کاملا تحت تاثیر این رفتارها و اعترضات مکررشان قرار می گیرد. در دقیقه پنج ما گل دریافت کردیم و دروازه بان آنها به عناوین مختلف وقت بازی را تلف می کرد. نمی خواهم بگویم این یک تاکتیک است اما اصلا چیز خوبی نیست؛ بیایید اجازه بدهید که داور کار خود را راحت تر انجام دهد. دیشب باشگاه ما قصد داشت به یاد آن بازی استقلال و فولاد که سال های قبل برگزار شد و آن استوری های معروف یک بیانیه در مورد انتخاب آقای سید علی به عنوان داور بازی منتشر کند اما من از آنها خواهش کردم که این کار را نکنند. چون اعتقادم این بود که داوران ما این شبهات مطرح شده در موردشان اصلا درست نیست. حرفی نداریم و ما بازی را باختیم، بعد از باخت اگر بخواهم در مورد داوری و نیمکت حریف صحبت کنم زمان خوبی نیست.

 

اعصاب بازیکنان از وقت کشی فولادی ها بهم ریخت

 

فولاد یک سرمربی بسیار خوب دارد که خیلی باهوش است و کارش را بلد است؛ سابقه او این را نشان می دهد. این تیم پر از بازیکنان درجه یک است و در هر پست سه بازیکن دارد و کامل ترین تیم ایران است؛ فولاد نیاز به چنین اعترضات مکرر روی نیمکت ندارد. خود نکونام و فولادی ها به حدی توانمند هستند که نخواهند داور را تحت تاثیر قرار دهند. داور هم تا یک حدی تحمل می کند. خود آقای نکونام کمتر در این اعترضات شرکت می کند اما روی نیمکت فولاد خیلی متشنج است. فارغ از اینکه باختیم، متاسفانه نیمکت تیم ما هم از وقت کشی تیم فولاد به هم خورد و اعصاب بازیکنانمان از وقت کشی های مکرر فولاد به هم ریخت.

 

مقابل پرسپولیس تغییرات زیادی خواهیم داشت

 

در نیمه دوم انتحاری کار کردیم و سعی داشتیم به بازی برگشته و موقعیت گل ایجاد کنیم و کردیم حالا بی دقت بودیم. یکی دو موقعیت هم تیم فولاد روی اشتباهات ما به دست آورد. بعضی از بازیکنانمان با وجود تلاش، با تمرکز نبودند. برای بازی با پرسپولیس حتما یک تصمیم خوب برای مجموعه می گیریم و احتمالا تغییرات زیادی داشته باشیم.

 

بیشتر از بدشانسی از خودگذشتگی مان کم بود

 

در ادامه مسیر با توجه به مسئولیتی که باشگاه به من محول کرده ما سه بازی تا پایان نیم فصل داریم و باید با تمرین و تلاش بیشتر ادامه دهیم. امروز بازهم بدشانسی داشتیم اما بیشتر از بدشانسی از خودگذشتگی مان کم بود. بازیکنانمان اگر در موقعیت ها همدیگر را بهتر پیدا می کردند می توانستیم به گل برسیم سعی می کنیم این را برطرف کنیم. تا بازی با پرسپولیس فرصت زیادی نداریم و باید زود ریکاوری کرده و به جریان مسابقات برگردیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=369673

ثبت نظر

-