نکونام: راهی جز بردن نداشتیم

  • کد خبر : 369638
  • 06 بهمن 1399 - 19:19
نکونام: راهی جز بردن نداشتیم


کد خبر: ۱۷۳۳۵۹۲/۲

زمان: ۱۸:۲۲  
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

بازدید: ۱,۶۰۱

سرمربی فولاد عقیده دارد که سرمای هوا و یخ زدن چمن به ضرر تیمش بود.

به گزارش ورزش سه؛ تیم فولاد موفق شد با شکست میزبان خود ماشین سازی به رده پنجم جدول رده بندی صعود کند. صحبت های جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی بخوانید:

 

زمین یخ زده کار ما را سخت کرد

 

می دانستیم که بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. با توجه به شرایط ماشین در جدول و هوای سرد تبریز، بازی سختی در پیش داشتیم و هوای سرد تبریز زمین را یخ زده کرده بود و این کیفیت فنی تیم ما را پایین آورده بود چون تیم ما دوست دارد روی زمین فوتبال بازی کند. می دانستیم که راهی جز بردن نداریم و این سه امتیاز به دردمان می خورد. ماشین را خوب آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که مقابل تیم های بزرگ بازی های خوبی انجام می دهد. این تیم حتی در بازی هایی که باخته بود هم تیم حریف را با سختی مواجه کرده بودند.

 

می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم

 

با این وجود توانستیم امروز بازی باکیفیتی به نمایش بگذاریم. اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های دوم و سوم را هم بزنیم. در پنج دقیقه وقت اضافه ای که داور اعلام کرد با توجه به اینکه ماشین سه چهار بازیکن قد بلند اضافه کرده بود تا بازی مستقیم انجام دهد، یک مقدار تیم مان عقب نشینی کرد؛ در این عقب نشینی هم اگر در ضد حمله دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. خسته نباشید  می گویم به ماشین سازی که تیم باکیفیتی است و خوب فوتبال بازی می کند. تیم ما تیم برتر میدان بود و لیاقت سه امتیاز را داشت. هفته قبل هم همین اتفاق افتاد اما متاسفانه بازی را باختیم. از بچه های تیم تشکرمی کنم که خیلی زحمت کشیدند. بازهم می گویم که بازی در این زمین یخ زده برای بازیکنان سخت بود اما خداراشکر توانستیم بازی را ببریم.

 

من به نتایج نگاه نمی کنم

 

تیم ما واقعا خوب بازی می کند و روند رو به رشدی دارد. با توجه به تغییراتی که امسال در تیم مان داشتیم و نفرات جدیدی که به ما اضافه شدند توانستیم این شرایط را به وجود بیاوریم که همه بازیکنان شانس بازی کردن دارند. در این بازی با توجه نبود چند بازیکن، بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. در در بازی های قبل مان هم برخلاف شایستگی هایمان نتیجه نگرفته بودیم. مقابل مس رفسنجان با اشتباه داوری سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم. بازی قبلی هم را می توانستیم ببریم اما متاسفانه روی اشتباهات شکست خوردیم. از تیم و عملکرد آن راضی هستم؛ من به نتایج نگاه نمی کنم، من به  روند تیمم نگاه می کنم و این عملکرد را خودم و جامعه فوتبال می بینند که فولاد تیم باکیفیتی است و بازیکنان بازی های بسیار خوبی را در هر بازی ارائه می کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=369638

برچسب ها

ثبت نظر

-