لیگ یک / غول‌کشی در ارومیه، پارس در اغما

  • کد خبر : 369485
  • 06 بهمن 1399 - 17:52
لیگ یک / غول‌کشی در ارومیه، پارس در اغما


کد خبر: ۱۷۳۳۵۵۹/۱

زمان: ۱۶:۱۵  
۱۳۹۹/۱۱/۰۶

بازدید: ۱,۹۲۱

نود ارومیه ۱ پارس جنوبی جم ۰

در غیرمنتظره ترین نتیجه هفته، شاگردان عزیزی موفق شدند شگفتی‌سازی کنند و در خانه مقابل تیم مدعی پارس جنوبی جم به پیروزی برسند.

 

به گزارش “ورزش سه”، روند سینوسی هفته‌های گذشته پارس جنوبی جم باعث شده بود تا آن‌ها از جمع مدعیان لیگ یک فاصله بگیرند و تقابل با تیم انتهای جدولی نود، بهترین فرصت برای بازگشت دوباره شاگردان نصرتی به لیگ یک بود؛ البته که نودی‌ها هم با پیروزی مقابل قشقایی شیراز در هفته گذشته، روحیه مضاعفی پیدا کرده بودند و به دنبال ادامه روند خوب خود در لیگ یک بودند تا از بحران بگریزند.

 

در نیمه اول چند فرصت خوب گلزنی نصیب پارسی‌ها شد اما شاگردان نصرتی با بی‌دقتی فرصت‌های ایده‌آل گلزنی خود را از دست دادند تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند؛ با شروع نیمه دوم، نودی‌ها از لاک دفاعی خود خارج شدند و با ضدحملات‌شان نشان دادند در مقابل پارس مدعی، تیم دست و پا بسته‌ای نیستند. روی یکی از این فرصت‌ها در دقیقه ۶۲، تورج آقایاری موفق شد گل برتری تیمش وارد دروازه پارس جنوبی جم کند تا در کمال ناباوری، نود در آستانه دومین برد متوالی خود در فصل جدید باشد، آن‌هم مقابل پارس جنوبی جم مدعی!

اما این اتفاق رخ داد و تلاش شاگردان نصرتی برای جبران نتیجه بی‌حاصل بود تا نودی‌ها با کسب دومین پیروزی متوالی، ۷ امتیازی شوند و با این‌که جایگاه‌شان در قعر جدول دست‌نخورده باقی ماند اما امیدوار به بقا در ادامه فصل شدند و از بحران به نوعی خود را با دو پیروزی پیاپی خارج کردند؛ در مقابل پارس جنوبی جم با این شکست ۱۷ امتیازی باقی ماند و به رتبه پنجم سقوط کرد تا حالا در مربع مدعیان بالانشین جدول تیم‌های هوادار، مس کرمان، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا حضور داشته باشند و کار شاگردان نصرتی برای بازگشت به صدر جدول دشوارتر از گذشته شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=369485

ثبت نظر

-