پیروانی: از تاکتیک نخ‌نما علیه پرسپولیس استفاده نشود

  • کد خبر : 368350
  • 06 بهمن 1399 - 1:25
پیروانی: از تاکتیک نخ‌نما علیه پرسپولیس استفاده نشود


کد خبر: ۱۷۳۳۴۲۴/۴

زمان: ۲۳:۱۵  
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بازدید: ۱۶,۴۵۲

افشین پیروانی در نشست هماهنگی پیش از بازی برابر آلومینیوم ابراز امیدواری کرد اتفاقات چند دیدار اخیر برای آنها تکرار نشود و شاهد قضاوتی عادلانه باشند.

به گزارش “ورزش سه”، مدیر تیم پرسپولیس در حاشیه جلسه هماهنگی دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک با اشاره به استقبال گرم هواداران در اراک از آنها قدردانی کرد و عذرخواهی کرد که اعضای تیم به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان حضور در کنار آن‌ها را نداشتند.

 

وی همچنین برای تمام بیماران کرونایی و به طور ویژه حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد. 

 

افشین پیروانی در ادامه گفت: ما امیدواریم در بازی فردا، هر دو تیم شرایط عادلانه و داوری بدون اشتباهی را تجربه کنند و هیچ یک از این ناحیه دچار زیان نشود. چون پرسپولیس به‌‌خصوص در سه بازی گذشته به شدت از ناحیه اشتباه داوری متضرر شده است. در این بازی هم در حالی حضور پیدا می‌کنیم که تبعات اشتباه داوری در بازی گذشته همراه ما است و فشار فوتبالی و عصبی ناشی از آن اشتباه، روی آسیب‌دیدگی مهره‌های کلیدی ما موثر بود.

 

افشین پیروانی با اشاره به اتفاقات چند وقت اخیر گفت: متاسفانه بعضی افراد هم از روش نخ‌نما شده استفاده می‌کنند و برای توجیه عملکرد خود یا صرفا فشار روی داوران، در حالی از اشتباهات داوری صحبت می‌کنند که نه تنها اشتباه داوری به زیان آن‌ها تمام نشده که به سود آن‌ها نیز رقم می‌خورد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=368350

برچسب ها

ثبت نظر

-