عبداللهی: فقط به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم

  • کد خبر : 368144
  • 05 بهمن 1399 - 22:13
عبداللهی: فقط به دنبال برد مقابل پرسپولیس هستیم

به گزارش ورزش سه؛ تیم آلومینیوم اراک فردا در یک دیدار حساس میزبان پرسپولیس خواهد بود. صحبت های حمیدرضا عبداللهی، مربی آلومینیوم در نشست خبری پیش از این دیدار را بخوانید:

 

کاملا آماده این بازی هستیم

تیم ما بعد از هفته هایی که پشت سر گذاشتیم و بازی زیبایی هم مقابل گل گهر انجام دادیم کاملا آماده این بازی هستیم. فکر می کنم تنها تیمی که در ایران به گل گهر سیرجان فرصت گلزنی نداد، تیم ما بود. در آن بازی نزدیک به ۵۰۰ پاس دادیم. این نشان می دهد که ما از نظر تاکتیکی در حال رسیدن به بلوغ هستیم. این برای گروه فنی ما به رهبری آقای خطیبی امر بسیار خوشایندی است. 

 

آینده تیم را کماکان من روشن می بینم

آینده این تیم را کماکان من روشن می بینم  و فکر می کنم که چیزهایی را که مدنظرمان است را در تیم اجرا می کنیم. مهمتر از همه این است که آلومینیوم شجاع و نترس بازی می کند. به هر حال در فوتبال اتفاقاتی رخ می دهد که ممکن است گاهی همراه ما و گاهی علیه ما باشد. مهم این است که ما تفکرات تاکتیکی مان را در زمین بازی اجرا کنیم که می کنیم و بچه ها با تمام وجود بازی کنند که می کنند.

 

پرسپولیس را خوب آنالیز کردیم

در هفته منتهی به بازی فردا، تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم پرسپولیس را خوب آنالیز کردیم. مثل بازی های قبل آماده ارائه یک بازی پایاپای هستیم. آماده هستیم که با تمام وجود بازی کنیم و انشالله دست پر از زمین خارج و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

حرف های زیادی برای گفتن داریم

در بازی های قبلی هم نشان دادیم که جلوی هر تیمی حرف برای گفتن داریم. با اینکه مدت زیادی از لیگ برتری شدن آلومینیوم نمی گذرد  نوع بازی که می کنیم، نوع تفکراتی که آقای خطیبی دارد و عملکرد بازیکنانمان نشان می دهد که حرف های زیادی برای گفتن داریم. پرسپولیس مثل ماشین سازی مثل گل گهر و استقلال است و مطمئنم که مردم اراک می دانند مهم این است که ما با تمام وجود بازی کنیم و این که چه نتیجه ای پیش می آید در مرحله دوم است. فردا هم همین کار را می کنیم و با قدرت بازی خواهیم کرد. ما تیم آلومینیوم اراک هستیم  حرف های زیادی برای گفتن داریم. قطعا به دنبال بزرگ شدن تیم اراک هستیم و می خواهیم حرف برای گفتن داشته باشیم همین طور که تا الان داشته ایم. پشتوانه ما مردم و انرژی مثبت آنهاست. در روزهایی که شاید حال مردم زیاد خوب نیست، امیدوارم که بچه ها بتوانند با ارائه یک بازی خوب و نبردی پایاپای دل آنها را شاد کنند.

 

هر کس وارد زمین شود بهترین کیفیتش را ارائه می کند

مربی آلومینیوم در پاسخ به سوالی در خصوص حضور بازیکنان مصدوم تیمش از جمله انصاری و ایرانپوریان در بازی فردا گفت: هر چیزی ممکن است. البته جابر انصاری مصدوم نبود و ایرانپوریان هم دو سه هفته است که با ما تمرین می کند. مصدومیت شدید ما فقط مربوط به ربیع خواه است که او هم تمرینات درمانی اش را شروع کرده است. تمام تلاش ما و تفکر آقای خطیبی این است که هر کس که در تمرینات خوب باشد در روز مسابقه بازی کند. امیدوارم که همه این بچه ها هم روز به روز بیایند بالاتر. آقای ایرانپوریان و تمامی بازیکنانمان، نفرات بزرگی هستند که جایگاه خود را می دانند و سخت تلاش می کنند. مطمئن هستم که این بازیکنان هر کدام شان وارد زمین شوند، بهترین کیفیت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

هوادار در فوتبال مثل خون در شریان است

حضور تماشاگران به فوتبال روح می دهد و مثل جریان خون در شریان بدن است. برای تیم هایی مثل ما که تماشاگر دارند خیلی سخت است که بدون حضور آنها که به بازیکنان انگیزه می دهند، بازی کنند. این هوادار است که فوتبال را جذاب می کند ولی خب مشکلات کرونایی و پروتکل های بهداشتی مانع از حضور آنها شده است. امیدوارم از نیم فصل دوم شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاهها باشیم.

 

فرقی نمی کند که دو مدافع پرسپولیس باشند یا نباشند

عبداللهی در خصوص غیبت کنعانی زادگان و عدم حضور احتمالی سید جلال حسینی گفت: برای ما فرقی نمی کند که دو مدافع پرسپولیس باشند یا نباشند. برای ما اصلا فرقی نمی کند که پرسپولیس با همه یارانش بیاید یا نیاید. ما آلومینیوم اراک هستیم و جلوی هر تیمی با تمام قدرت ظاهر می شویم تا بتوانیم به نتیجه ای که شایسته آن هستیم دست پیدا کنیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=368144

برچسب ها

ثبت نظر

-