دوئل جذاب چترنور و قنبری برای کفش‌طلای فوتبال زنان

  • کد خبر : 367759
  • 05 بهمن 1399 - 13:19
دوئل جذاب چترنور و قنبری برای کفش‌طلای فوتبال زنان


کد خبر: ۱۷۳۳۲۷۱/۵۷

زمان: ۱۱:۰۷  
۱۳۹۹/۱۱/۰۵

بازدید: ۲,۰۸۰

دو هفته سرنوشت‌ساز پیش از پلی‌آف؛

دو بازیکن گلزن تیم‌های مدعی شهرداری سیرجان و وچان کردستان به دنبال آن هستند تا عنوان برترین گلزن فصل را از آن خود کنند.

به گزارش “ورزش سه” در حالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که رقابت برای رسیدن به افتخارات فردی در کنار قهرمانی، به شکلی جذاب در جریان است؛ در بخش بهترین گلزنان فصل، افسانه چترنور و زهرا قنبری که عنوان خانم گل ادوار لیگ برتر فوتبال زنان را به دوش می‌کشد دو کاندیدای اصلی هستند. جالب آن‌که در تقابل حساس دو تیم شهرداری سیرجان و وچان کردستان و در دوئلی که پنج گل رد و بدل شد، نه چترنور و نه قنبری هیچکدام موفق به گلزنی نشدند تا آمارها همچنان دست‌نخورده و ثابت بماند.

 

زهرا قنبری برای رسیدن دوباره به صدر جدول امیدوار به دیدار مقابل تیم بحران‌زده قشقایی شیراز است تا جایگاه خود در صدر جدول گلزنان را پس بگیرد؛ هر چند از سوی هنوز مرحله پلی‌آف مانده و صعود شهرداری سیرجان مسجل شده و احتمالا وچان هم صعودش هفته آینده قطعی می‌شود تا این دو ستاره فوتبال زنان در مرحله نیمه نهایی رقابت خود را دنبال کنند.

 

 

وچان دو بازی پایانی خود را در مرحله گروهی مقابل قشقایی شیراز و ملوان بندرانزلی برگزار می‌کند و شهرداری سیرجان هم باید به مصاف تیم‌های ملوان بندرانزلی و سارگل بوشهر برود؛ فعلا در رقابت گلزنان، افسانه چترنور با ۱۷ گل زده تا پایان هفته هشتم خانم گل لیگ است و زهرا قنبری ۱۱ گله در جایگاه دوم قرار دارد و شبنم بهشت همبازی چترنور در شهرداری سیرجان با ۱۰ گل جایگاه سوم را در اختیار دارد.

 

 

باید دید در ادامه فصل لیگ برتر فوتبال زنان چه کسی می‌تواند سرانجام کفش طلا را از آن خود کند و قنبری که رکورددار  بیشترین گل زده در تاریخ لیگ فوتبال زنان است می‌تواند بار دیگر اعاده حیثیت کند و از عنوان خود دفاع کند یا مهاجم جوان و ۲۲ ساله شهرداری سیرجان این افتخار را برای خود به دست می‌آورد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=367759

ثبت نظر

-