ماشاریپوف و النصر دوباره در بن‌بست (عکس)

  • کد خبر : 367730
  • 05 بهمن 1399 - 12:41
ماشاریپوف و النصر دوباره در بن‌بست (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، کمیته بهره وری فدراسیون فوتبال عربستان با صدور بیانیه ای، محرومیت نقل و انتقالاتی ۵ باشگاه عربستانی از جمله النصر و الاتحاد را تأیید کرد. در حالیکه این محرومیت ماه گذشته نیز اعلام شده بود، اما تا ۲۱ ژانویه به تیم ها فرصت داده شد بدهی های خود را پرداخت کنند تا این محرومیت نادیده گرفته شود.

با وجود فرصت دوباره ای که فدراسیون فوتبال عربستان به این تیم ها داد، اما النصر و الاتحاد موفق به تسویه حساب مالی با طلبکاران خود نشدند تا بدین ترتیب محرومیت این تیم ها همچنان بر جای خود باقی بماند و این تیم ها از حضور در نقل و انتقالات زمستانی محروم شوند.

 

بدین ترتیب، به نظر می رسد انتقال جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم پاختاکور به النصر در این پنجره نقل و انتقالاتی منتفی باشد هر چند باشگاه النصر در تلاش است این بازیکن را با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی جذب کند. شبکه ورزش ۲۴ عربستان در خبری تأیید کرد که مدیریت باشگاه النصر تمام پیشنهاداتش از جمله ثبت قرارداد به مدت ۲ فصل و نیم را که قبلاً برای عقد قرارداد با این بازیکن ازبکستانی به او پیشنهاد داده بود را تا زمان استعلام از فدراسیون فوتبال عربستان، موقتا لغو کرده است.

با این وجود، روزنامه الجزیره در خبری اعلام کرد که باشگاه النصر درخواست ویزای ورود به عربستان را برای ماشاریپوف را ارسال کرده است. این روزنامه افزود: با وجود درخواست ویزا برای این بازیکن ازبک، اما النصری ها در مورد ثبت قرارداد با ماشاریپوف تردید دارند. چرا که آنها قصد دارند نام این هافبک ازبکی را به جای بازیکن کره ای خود کیم جین سو ثبت کنند.


از سوی دیگر رسانه های عربستانی گزارش داده اند که هیئت مدیره النصر به سرپرستی صفوان السویکت با ارسال نامه ای به اتحادیه فوتبال عربستان درخواست کرده است تا با حضور ماشاریپوف در لیست این تیم به جای کیم جین سو مدافع چپ تیم ملی کره جنوبی موافقت شود. نصراوی به همین دلیل موقتا از ثبت رسمی قرارداد با ماشاریپوف خودداری کرده است تا در صورت دریافت چراغ سبز از سوی فدراسیون فوتبال عربستان، این بازیکن ازبک را به خدمت بگیرد.

ماشاریپوف که سالهای پیش در چندین مقطع به استقلال لینک شد و حتی بسیاری از خبرگزاری های ایران خبر از عقد قرارداد با این بازیکن برجسته دادند، اما انتقال او به جمع آبی پوشان به سرانجام نرسید. این بازیکن حتی تصاویری ادیت شده از خودش با پیراهن استقلال را در صفحه اینستاگرامش منتشر و برای پیوستن به آبی پوشان تهران ابراز علاقه کرد ولی حضور او در این تیم به دلایلی نامعلوم منتفی شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=367730

ثبت نظر

-