سرانجام لیونل مسی آزاد شد!

  • کد خبر : 359216
  • 30 دی 1399 - 5:05
سرانجام لیونل مسی آزاد شد!

ورزش سه: لیونل مسی در تابستان سال گذشته مشکلات فراوانی را با مدیریت این باشگاه تجربه کرد و در آن مقطع کسی تقریبا تردیدی در مورد جدایی این بازیکن نداشت. اما در نهایت او در مصاحبه ای اعلام کرد عدم تمایل به درگیری حقوقی با باشگاه باعث شده در تابستان سال قبل از جدایی از بارسلونا صرف نظر کند.

قرارداد لیونل مسی در پایان فصل با باشگاه بارسلونا به اتمام می رسد و او از امروز و شروع سال جدید به صورت قانونی و رسما مختار است با هر باشگاهی مذاکره کرده و حتی توافق کند. امروز نشریه مارکا تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده و خبر از آزادی ستاره ۳۳ ساله بارسلونا برای جدایی از این تیم داده است.

البته لیونل مسی چند روز قبل در مصاحبه ای مدعی شد هنوز تصمیمی در مورد آینده نگرفته و همه چیز را به انتهای فصل موکول کرده است. دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به شدت خواهان جذب این بازیکن بزرگ بوده و مترصد فرصتی برای توافق با لیونل مسی و جذب او برای فصل آینده هستند. البته در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال ماندن لیونل مسی تا سال ۲۰۲۲ در بارسلونا و انتقال به اینتر میامی در آن مقطع شنیده شده است.

تردیدی وجود ندارد که انتخابات اواخر این ماه نقش مهمی در آینده لیونل مسی خواهد داشت اگر رئیس جدید باشگاه بارسلونا با این بازیکن توافق نکرده و نتواند رضایت لیونل مسی را جلب کند، آنگاه کابوس هواداران این تیم عینیت گرفته و او بالاخره از بارسا جدا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=359216

ثبت نظر

-