رفتار گردشگران اسرائیلی در امارات گستاخانه و شرم‌آور است

  • کد خبر : 358942
  • 30 دی 1399 - 1:51
رفتار گردشگران اسرائیلی در امارات گستاخانه و شرم‌آور است

رفتار برخی گردشگران صهیونیست که برای گردشگری به امارات سفر کرده‌اند باعث شرم و خجالت شده است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در گزارشی نوشت که پس از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات، بیش از ۶۶ هزار صهیونیست  به دوبی و دیگر شهرهای امارات سفر کرده‌اند و بسیار ضروری است که رفتارهای ناشایست گردشگران اسرائیلی در سفر به دوبی متوقف شود.

یدیعوت آحارونوت نوشت که کارشناسان گردشگری درباره رفتارهای ناشایست و به خصوص سرقت لوازم هتل توسط گردشگران اسرائیلی هشدار داد و اعلام کرده‌اند که این رفتارها باعث تخریب وجهه صهیونیست‌ها خواهد شد.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه گزارش خود نوشت که برخی از گردشگران بر خلاف قوانین هتل اقدام به پخت و پز در درون اتاق‌های خود کرده و حوله و دیگر وسایل درون هتل را به سرقت می‌برند و برخی از گردشگران نیز اقدام به برپایی جشن‌های ناشایست در درون هتل‌ها می‌کنند.

«آمالیا لازاروف» مالک یکی از شرکت‌هایی اسرائیلی که اقدام به برگزاری تورهای گردشگری می‌کند درباره این اوضاع هشدار داد و اعلام کرد واقعیت این است در صورتی که وضعیت کنونی ادامه یابد، اوضاع بسیار وخیم خواهد شد.

وی اضافه کرد در حال حاضر حرف‌های زیادی درباره رفتار اسرائیلی‌ها در امارات بوجود آمده و برخی از شرکت‌هایی که اسرائیلی‌ها با آن در تعامل هستند صاحب آن اماراتی نیستند.

یک کارشناس گردشگری اسرائیلی نیز گفته که اسرائیلی‌هایی که به امارات سفر می‌کنند به خصوص کسانی که سن و سال کمتری دارند رفتارهای گستاخانه‌ای دارند که باعث شرمساری است.

این کارشناس گردشگری گفت که اخیرا تماسی از یکی از دوستانش که در یک هتل در دوبی فعالیت داشته دریافت کرده و گفته که تعدادی از گردشگران اسرائیلی که در این هتل اقامت داشتند تصمیم گرفتند که اقدام به پخت و پز در داخل اتاق‌های خود کنند حال آنکه پخت و پز در داخل اتاق‌ها ممنوع بود و همین موضوع سبب شد تا این گردشگران از هتل اخراج شوند.

یک گردشگر اسرائیلی که به همراه دخترش به دوبی سفر کرده بود نیز گفت که راهنمای تور محلی آنها گفته بود که این دو نفر آخرین گردشگران اسرائیلی خواهند بود که وی با آنها همراه خواهد بود چون گردشگران اسرائیلی دردسرساز بوده و شهرت بدی پیدا کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=358942

ثبت نظر

-