مروری بر طلاق‌های جنجالی بازیگران ایرانی

  • کد خبر : 358860
  • 30 دی 1399 - 0:41
مروری بر طلاق‌های جنجالی بازیگران ایرانی

برترین‌ها: جدایی تلخ است و برای اهل هنر تلخ‌تر! چرا که آن‌ها هم روح لطیف و احساسات شکننده‌ترین دارند و هم دیگران از طریق رسانه‌ها از قصه و غصه آن‌ها با خبر می‌شوند و گاه این وجه ماجرا، بیش از اصل ماجرا آن‌ها را آزار می‌دهد. با این حال گاهی برخی از این چهره‌ها یا از سر اجبار یا به میل شخصی خود به رمز گشایی از ماجرای طلاق خود در رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مندند و چه بسا از این طریق تلاش می‌کنند تا دست‌کم جلوی برخی شایعات و خبر‌های دروغین که گاه عذر بدتر از گناه می‌شود را بگیرند.

مهناز افشار هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد. تا یک ازدواج ناموفق دیگر به دنیای سلبریتی‌ها اضافه شود.

به بهانه جدایی مهناز افشار از همسرش در این مطلب چندین طلاق جنجالی دیگر بین چهره‌های مشهور را مرور می‌کنیم:

حمید گودرزی و ماندانا دانشور

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

بار‌ها و بار‌ها حمید گودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس‌هایی را منتشر کرده بودند و در سایت‌های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود، اما ناگهان خبر طلاق او و همسرش شوک عجیبی را به هوادارانش وارد کرد.

اگر نگوییم طبیعی، اما قابل پیش‌بینی بود که او با هجمه سوالاتی درباره علت این جدایی از سوی هواداران و فالورهایش مواجه شود. بالاخره همین هجمه پرسش‌ها موجب شد تا گودرزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش دلیل این جدایی را شرح دهد. حمید گودرزی خیلی کوتاه در صفحه شخصی خود نوشت: من عاشق خانومم بودم، ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت. خیلی‌ها این دلایل را نپذیرفتند یا قانع نشدند.

اما واقعیت این است که همین دلیل به ظاهر بی‌اهمیت و ساده، کلی ماجرا پشت خود دارد. فیلم جدایی نادر از سیمین برای رفتن به خارج از کشور و زندگی در آنجا و مخالفت نادر با این موضوع بود. حالا قصه جدایی حمید گودرزی از همسرش نیز شبیه این فیلم سینمایی شده. قصه فیلم‌ها قصه نیست، فیلم نیست.

غصه‌های زندگیست. حمید گودرزی در حالی تصمیم همسرش به زندگی در خارج از کشور ار دلیل جدایی آن‌ها اعلام کرده بود که چند روز بعد همسرش با انتشار نامه‌ای جنجالی، پرده از این راز برداشت و دلیل تصمیمش به جدایی را نه زندگی در خارج از ایران که رفتار‌های خشن و توهین آمیز گودرزی اعلام کرد و از بی‌غیرتی مرد ایرانی در ارتباط با او سخن گفت.

با این حال گودرزی در گفتگویی با یکی از خبرنگاران داخلی که فایل صوتی آن در فضای مجازی منتشر شده ابتدا نسبت به این نامه اظهار بی‌اطلاعی کرد و بعد گفت با خانواده همسرش صحبت کرده و آن‌ها انتشار این نامه را از سوی دخترشان تکذیب کردند.


مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

در اسفند ۸۹ مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی با یکدیگر ازدواج کردند؛ ازدواجی که یک ماه بعد توسط پاکدل رسانه‌ای شد. آن‌ها در زمان زندگی مشترک، تصاویر زیادی از خود منتشر کردند، اما در مجموع زندگی کم‌حاشیه‌ای داشتند. در اواسط ۹۵ و زمان جدایی اما، اتفاقات جالبی افتاد. صفحه اینستاگرام پاکدل هک شد، ولی بعد از آن که پس گرفته شد، دیگر اثری از عکس‌های دونفره نبود.

به فاصله کمی بهنوش طباطبایی هم عکس‌های دونفره را پاک کرد و شایعات جدایی آن‌ها به قطعیت نزدیک شد. پس از این نشانه‌ها، شایعات زیادی به راه افتاد، اما هیچ کدام تأیید یا تکذیب نمی‌شد. فروردین سال ۹۶ بالاخره وقتی طباطبایی روز مرد را به پدرش به عنوان «تن‌ها مرد زندگی» اش تبریک گفت، مشخص شد شایعات بی دلیل نبوده است.


آزاده صمدی و هومن سیدی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

هومن سیدی بازیگر و کارگردان معروف ۳۴ ساله اصالتی از خطه شمال دارد متولد شهر رشت است. همسر وی آزاده صمدی ۳۶ ساله اصالتی شمالی دارد و متولد شهر لاهیجان است. این دو بازیگر سرشناس در سال ۱۳۸۶ پس از بازیگری در سریال راه بی‌پایان به یکدیگر علاقمند شدند و در همان سال تصمیم به ازدواج گرفتند.

موضوع طلاق هومن سیدی از آزاده صمدی چهار سال پیش به صورت شایعه گوش به گوش می‌چرخید و در بسیاری از صفحات جامعه مجازی منتشر می‌شد به خصوص در صفحه اینستاگرام هومن سیدی. همین بازتاب‌ها هم موجب شد تا سیدی تصمیم گرفت به تمام این حرف و حدیث‌ها با یک بینانیه مودبانه پایان بدهد.

او در صفحه خود نوشت: زندگی همه ما انسان‌ها دارای یک سری مولفه‌هایی است که دوست داریم در یک حیطه‌ای از پشت پرده‌های حریم خصوصی خود باقی بماند، اما از اینکه این چنین دلسوزانه حواشی زندگیم را به تن می‌خرید دوست داشتم خبری را بین شما طرفداران گرامی منتشر کنم. نزدیک به یک سالی است که از سرکار خانم آزاده صمدی جدا شده‌ام. خواهشی که از شما دارم موضوع متأسفیم، چرا؟، باب گفتگو، اظهارنظر و … مختومه گردد و در پایان برای همه شما دوستداران عزیز آرزوی سلامت می‌کنم.

آزاده صمدی آن زمان چیزی نگفت. نه نسبت به حرف و حدیث‌های مردم و نه درباره متنی که همسر سابقش نوشت، اما مدتی بعد در یک گفت و گوی تصویری به نکاتی درباره جدای‌اش از هومن سیدی اشاره کرد. صمدی اساساً از آن دست بازیگرانی است که علاقه‌ای به برملا شدن زوایای خصوصی زندگی‌اش ندارد و دوست ندارد توضیحی در این باره بدهد. او در همان گفتگو نیز با لحنی جدی و غیرمستقیم پاسخگوی چند سوال کوتاه درباره زندگی‌اش شد.


هدایت هاشمی و نگار عابدی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

نگار عابدی در مصاحبه‌ای درباره طلاق خود از هدایت هاشمی این طور بیان کرده که: “من از طلاق برای خود دیو نساختم. بعضی مواقع انسان‌ها به حدی می‌رسند که هیچ انگیزه‌ای برای ادامه دادن زندگی ندارند. به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم. ” آن‌ها یک دختر به اسم ِاما هم دارند که با پدرش زندگی می‌کند.


رامبد جوان و سحر دولتشاهی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

دیگر کسی نیست که نداند رامبد جوان سه بار ازدواج کرده. ازدواج دوم او که از قضا با یک بازیگر سینما بود، در اسفند ۸۷ اتفاق افتاد و تا سال ۹۳ ادامه داشت. او در این مدت، در دو سریال «مسافران» و «توطئه فامیلی» به کارگردانی رامبد بازی کرد و مجری برنامه «گپ» باز هم با کارگردانی همسرش بود. آن‌ها در زمانی که زمزمه‌های جدایی‌شان به گوش می‌رسید، واکنش چندانی نشان ندادند و تنها به ذکر این نکته که علاقه‌ای ندارند درباره زندگی خصوصی‌شان صحبت کنند، بسنده کردند.

ازدواج سوم رامبد جوان با نگار جواهریان بود که به تازگی هم صاحب فرزندی به اسم نوردخت شده‌اند.


فرزاد حسنی و آزاده نامداری

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

احتمالاً جنجالی‌ترین جدایی را این دو مجری تلویزیون رقم زده باشند. اوایل سال ۹۲ ازدواج کردند و خطبه عقدشان را سیدحسن خمینی خواند. به اتفاق همدیگر به چندین برنامه تلویزیونی رفتند که تصاویر یکی دو تا حسابی دیده شد. از معاون وقت سیما سفر مشهد هدیه گرفتند، از یکدیگر تشکر می‌کردند، برای همدیگر دست می‌زدند و خلاصه شیرین می‌شدند.

آن‌ها یک سال بعد جدا شدند، ولی مدت‌ها پس از جدایی، اتفاقات عجیبی افتاد. آزاده نامداری تصویری با صورت کبود از خودش منتشر کرد و مدعی شد حسنی او را کتک می‌زده، سپس فرزاد حسنی یادداشتی نوشت و ادعا‌های نامداری را زیر سؤال برد. ماجرا به ممنوع‌التصویری کوتاه‌مدت هر دو انجامید و در نهایت چند ماه بعد، آب‌ها از آسیاب افتاد.


ابولفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

ابولفضل پورعرب متولد ۱۳۴۰ و آنا نعمتی متولد ۱۳۵۶ هردو بازیگر سینما هستند. زمانی که این دو با هم ازدواج کردند. پورعرب بازیگر معروفی بود، ولی نعمتی تازه اول راه بازیگری بود. حاصل ازدواج آن‌ها یک دختر به اسم رایکا است.


امین زندگانی و مینا لاکانی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

امین زندگانی بازیگر متولد ۱۳۵۱ همسر سابق مینا لاکانی بازیگر سابق سینما بود. مینا لاکانی پس از جدایی از زندگانی به آمریکا مهاجرت کرد. امین زندگانی در حال حاضر همسر الیکا عبدالرزاقی بازیگر سینما و تلویزیون است.


محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۳۴ و آزیتا حاجیان بازیگر متولد ۱۳۳۶ است. حاصل ازدواج آن‌ها مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا هستند که هردو از بازیگران سینما و تلویزیون اند. شریفی‌نیا و حاجیان هردو بعد از طلاقشان دوباره ازدواج کردند.


فریبرز عرب‌نیا و آتنه فقیه‌نصیری و مرحوم عسل بدیعی

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

فریبرز عرب‌نیا متولد ۱۳۴۳ که با بازی در نقش مختار در سریال مختارنامه بیش از پیش سر زبان‌ها افتاد ابتدا ۸ سال با آتنه فقیه‌نصیری بازیگر سینما و تلویزیون زندگی کرد و پس از جدایی‌اش ۴ سال با مرحوم عسل بدیعی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پسری به نام جانیار است.

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی


امین حیایی و مونا بانکی‌پور

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

امین حیایی متولد ۱۳۴۹ در سال ۱۳۷۱ با همسرش مونا بانکی پور ازدواج کرد، اما یکسال بعد با تولد پسرش دارا این رابطه به جدایی ختم شد و یکی از خبر‌های جنحالی زوج‌های بازیگر طلاق گرفته در زمان خود بود. امین در سال ۱۳۷۷ برای بار دوم با بازیگر زن نیلوفر خوش خلق ازدواج کرد.


پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

بهاره رهنما متولد ۱۳۵۲ و پیمان قاسم خانی متولد ۱۳۴۵ است. رهنما و قاسم خانی در سال ۱۳۷۰ در مسیر دانشگاه با هم آشنا شدند و در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ی آن یک دختر به نام پریا است، اما در سال ۹۵ بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند. بهاره رهنما در سال ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.


مهدی هاشمی و گلاب آدینه

جدایی‌های ستاره‌های ایرانی

پس از آن که مهنوش صادقی بازیگر کمترشناخته‌شده تئاتر، در ویدئویی ادعا کرد مدت‌هاست همسر مهدی هاشمی است، استاد ۷۲ ساله بازیگری در حالی که کسی انتظار نداشت، با انتشار ویدئویی ادعای صادقی را تأیید کرد. او همچنین در این ویدئو از مردم خواست که به زندگی خصوصی مردم کاری نداشته باشند در حالی که مهنوش صادقی خبر این ازدواج را در فضای مجازی منتشر کرد.

در ویدئو‌ی دیگر هاشمی با اشاره تلویحی به طلاق عاطفی خود و همسرش گلاب آدینه، گفت که سال‌هاست جدا از همدیگر زندگی می‌کنند. ویدئوی او به سرعت ترند فضای مجازی شد و شبکه‌های اجتماعی را درنوردید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=358860

ثبت نظر

-