بازگشت پراید به مرز ۱۰۰ میلیون + جدول

  • کد خبر : 358249
  • 29 دی 1399 - 17:11
بازگشت پراید به مرز ۱۰۰ میلیون + جدول

بازگشت پراید به مرز 100 میلیون + جدول

به گزارش نیوز؛ روند نزولی بازار خودرو از نیمه ماه سال جاری شروع شد، روندی که تداوم آن به گفته فعالان بازار خودرو به نزولی شدن بازار دلار باز می گردد و با وجود آنکه تقاضای در بازار وجود ندارد با این حال شکل بازار خودرو نزولی است. تداوم افت قیمت در بازار خودرو در حالی شکل گرفته که فعالان این بازار معتقدند که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت با این شرایط می توان گفت زمینه بازگشت پراید به زیر ۱۰۰ میلیون فراهم شده است.

 به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار در حالی امروز شکل گرفت که بازار هفته گذشته نیز شکل نزولی داشت و بیشتر محصولات پرطرفدار این شرکت افت قیمت را تجربه کردند، رسیدن بازار دلار به  کانال ۲۱ هزار تومان یکی از عمده دلایلی است که فعالان بازار خودرو افت قیمت در بازار را به آن نسبت می دهند و معتقدند هرچند بازار خودرو همانند دلار ریزش قیمت را تجربه نکرد، با این حال شکل بازار نزولی است. از سوی دیگر در حالی بازار خودرو روند نزولی به خود گرفته است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان تقاضا در بازار وجود ندارد؛ این به معنی آن است که هنوز خریداران با بازار آشتی نکرده اند و این امر موجب شده تا قیمت گذاری ها براساس عرضه و تقاضا صورت نگیرد.

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار  داده‌ایم، می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرطرفدارهای این شرکت در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند.

سایپا 29)


این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=358249

ثبت نظر

-