دسترسی مردم هشتبندی میناب به خدمات درمانی محقق می‌شود

  • کد خبر : 357853
  • 29 دی 1399 - 7:12
دسترسی مردم هشتبندی میناب به خدمات درمانی محقق می‌شود

علی رئوفی شامگاه یکشنبه در بازدید از روند تجهیز مرکز بستر درمان توکهور و هشت بندی افزود: تجهیز و راه اندازی مرکز درمانی بخش توکهور و هشت بندی میناب به عنوان یکی از وعده‌های مهم استاندار هرمزگان به اهالی این منطقه بوده که با اتمام نصب تجهیزات در روزهای آینده بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
وی بیان داشت: با افتتاح این مرکز درمانی سطح دسترسی اهالی توکهور و هشت بندی به خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی ارتقاء پیدا خواهد کرد و شاهد افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.
 استاندار هرمزگان در جریان سفر سال ۹۷ خود به منطقه توکهور و هشت بندی و دیدار با اهالی این منطقه وعده  راه اندازی و تجهیز مرکز بستر درمان این منطقه را داده بود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان به همراه جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان از آخرین روند تجهیز بخش‌های مختلف مرکز بستر درمان بازدید کردند.
به منظور رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهر توکهور و هشتبندی میناب، مرکز درمان بستر شهر هشت بندی با مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای یک هزار و ۳۰۰ متر توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد جانبازان ساخته شده است که پس از ساخت و تکمیل، قرار بود دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تجهیزات کامل و تامین نیروی انسانی مرکز اقدام کند.
با شیوع کرونا در استان هرمزگان این شهر و مردمانش در شرایط مطلوبی قرار ندارند و نیاز به فعال شدن این مرکز درمانی بیش از پیش احساس می‌شود.
منطقه توکهور و هشت بندی قطب کشاورزی هرمزگان با ۵۰ هزار نفر جمعیت ثابت و مهاجر  در ۶۰ کیلومتری مرکز شهرستان میناب قرار دارد که با افتتاح مرکز بستر درمان بسیاری از مشکلات دسترسی مردم این منطقه به خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=357853

ثبت نظر

-