پوچتینو در حوالی اولدترافورد

  • کد خبر : 3532
  • 23 بهمن 1398 - 14:59
پوچتینو در حوالی اولدترافورد
پوچتینو در حوالی اولدترافورد
به گزارش نیوز، در حالی که آینده اولگنار سولسشایر در منچستریونایتد به دلیل نتایج پرفراز و نشیب شیاطین سرخ در فصل جاری در هاله‌ای از ابهام است، انتشار تصاویری از نیل اَشتون، مشاور اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد در کنار مائوریسیو پوچتینو، هواداران شیاطین سرخ را به وجد آورده است.
تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد؛ نیل اَشتون در کنار سرمربی پیشین تاتنهام، تساوی یک-یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم‌های برنتفورد و لیدزیونایتد در هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس را از نزدیک در ورزشگاه گریفین پارک تماشا کرده است.
در فیلم منتشرشده اشتون و پوچتینو البته با هم صحبتی نمی‌کنند و مشخص نیست که اصلاً شب گذشته صحبتی بین این دو رد و بدل شده یا خیر، اما هواداران منچستر از دیدن این تصاویر به وجد آمده‌اند و بر این باورند که پوچتینو در پایان فصل به اولدترافورد خواهد آمد.
پوچتینو در حوالی اولدترافورد
پوچتینو در حوالی اولدترافورد
پوچتینو که در پایان آبان ماه درست ۶ ماه پس از اینکه موفق شد تاتنهام را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند از سمت سرمربیگری تاتنهام اخراج شد. پیش از این شایعه حضور این سرمربی آرژانتینی روی نیمکت سرمربیگری تیم‌هایی همچون منچستریونایتد، رئال مادرید و اتلتیکومادرید مطرح شده بود.
مائوریسیو پوچتینو در گفتگو با پادکست «پینک» از شبکه تلویزیونی «اسکاس اسپورتس»، درباره آینده حرفه‌ای‌اش گفت: از کار کردن در لیگ برتر انگلیس خوشحال خواهم شد. می‌دانم که سخت خواهد بود و در حال حاضر باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
وی افزود: اکنون زمان ریکاوری و فکر کردن به خودم است، چون در فوتبال همیشه هر اتفافی ممکن است، رخ دهد و باید آماده بود. من آماده و منتظر چالشی جدید هستم. بر این باورم که چالش بعدی‌ام شگفت‌انگیز خواهد بود.
سرمربی پیشین اسپانیول از سال ۲۰۱۴ هدایت اسپرز را بر عهده داشت، نتوانست با این تیم به‌عنوان قهرمانی برسد، اما این تیم را تبدیل به یکی از باثبات‌ترین تیم‌های انگلیس کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=3532

ثبت نظر

-