آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۸ دی+ جدول

  • کد خبر : 350924
  • 18 دی 1399 - 20:48
آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۸ دی+ جدول

 بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۸۷ میلیون و ۶۴۳ هزار و ۵۶۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌میلیون و ۸۹۱ هزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۳ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۵۶۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

تعداد مبتلایان کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۶۰ هزار و ۹۷۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۸۵۷ هزار و ۶۱۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۶۹ هزار و ۹۹۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۲۰ هزار و ۴۶۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۹۳۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۰ هزار و ۳۷۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۲ هزار و ۵۳۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۵۳۹ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۹ هزار و ۴۳ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳میلیون و ۳۰۸ هزار و ۶۰۱، ۲میلیون و ۸۳۶ هزار و ۸۰۱، ۲میلیون و ۷۰۵ هزار و ۶۱۸، ۲میلیون و ۲۸۳ هزار و ۹۳۱ و ۲میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۴۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با یک‌‌میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۴۴ مبتلا و آلمان نیز با یک‌میلیون و ۸۴۱ هزار و ۲۲۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۱۳ میلیون و ۲۴ هزار و ۱۴۲، ۱۰ میلیون و ۱۶ هزار و ۸۵۹ و ۷ میلیون و ۳۶ هزار و ۵۳۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=350924

ثبت نظر

-