امسال ولنتاین متفاوت کادو بده!

  • کد خبر : 350819
  • 18 دی 1399 - 17:46
امسال ولنتاین متفاوت کادو بده!

کادو ولنتاین چی بخریم:

ولنتاین یک روز ویژه و خاص برای عاشقان است و همه در این روز سعی می‌کنند که عشقشان نسبت به یکدیگر را به بهترین شکل بیان کنند. اولین چیزی که در روزهای نزدیک به ولنتاین فکر همه را درگیر خود می‌کند خرید کادو ولنتاین است. مطمئناً هر کسی به دنبال خرید یک کادوی متفاوت، رمانتیک و البته مناسب برای این روز هست. در این مقاله سعی کردیم مجموعه‌ای از کادو‌های ولنتاین مناسب برای هر دختر و پسر را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید. امیدواریم که دوست داشته باشید.

 ایده کادوی جذاب و رمانتیک برای ولنتاین

دسته گل

گل‌ نه تنها می‌تواند در کنار هر هدیه‌ دیگری داده شود بلکه می‌تواند خود یک هدیه مستقل محسوب شود. یک دسته گل بزرگ زیبا با هدف خاصی در ذهن و قلب می‌تواند هدیه‌ای عاشقانه در روز ولنتاین باشد.

هر نوع گلی نماد و مفهوم خاص خود را دارد که در این زمینه می‌توانید از گل فروش‌های با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید گلی با مفهوم مورد نظرتان را انتخاب کنید.

کادو ولنتاین

خرید کادو برای ولنتاین با توجه به امکانات و ایده هایی که امروزه در دسترس قرار دارد نمی تواند مسئله سختی باشد. با یک سرچ ساده قادر هستید به هزاران ایده خاص و متفاوت موجود دست پیدا کنید و شروع به الهام گرفتن از آنها کنید. در ادامه قصد داریم به معرفی ۵ مورد از بهترین و پسندیده ترین کادوها بپردازیم.

>>>بیشتر بخوانید:

پوستری متفاوت به مناسبت روز ولنتاین +عکس

ولنتاین چیست | جشن ولنتاین آیینی که جهانی شد

شال طرح دار

این کادو معمولا به عنوان یک کادو ولنتاین دخترانه در نظر گرفته می شود. خرید یک شال با توجه به سلیقه پارتنرتان، نوید از اهمیت ظاهر او برای شما است. اگر در انتخاب رنگ شال سردرگم و کلافه شده اید یک شال طرح دار انتخاب کنید. با این ترفند دیگر نیازی به انتخاب رنگ شال نیست.

اما خوب است بدانید با توجه به اینکه ولنتاین در روزهای سرد زمستانی قرار دارد، خرید یک شال بافت، می تواند گزینه مناسبی برای کادو ولنتاین پسرانه باشد. یک شال که با نمادهای نشان دهنده عشق طراحی شده باشد، سورپرایز خوبی برای پارتنرتان می شود.

27 مدل شال و کلاه دخترانه و زنانه بافت شیک و زیبا - پاییز ۹۹ | به‌نظر

دستبند

برای خرید این گزینه حسابی دستتان باز است و گزینه های زیادی در اختیار دارید. یک دستبند با طرح عشق انتخاب کنید؛ یا یک دستبند که اسم طرف مقابلتان با خط زیبا روی آن حک شده است، انتخاب کنید.

همچنین دستبندهای دو تکه ای وجود دارند که با طرح های نمادهای عشق طراحی شده اند. زوج های عاشق با تقسیم این دو تکه بین خود و همراه داشتن آن در هر جا، به نوعی به یاد پارتنرشان هستند و تکه ای که یاد آور اوست را، در طول روز همراه خود دارند.

 

۲۰ ست انگشتر و دستبند نقره زنانه شیک و زیبا | ستاره

گردنبند

این گزینه نیز همانند دستبند به عنوان کادو ولنتاین، گزینه مناسبی شمرده می شود. اگر فکر می کنید خرید چنین هدایایی برای ولنتاین قدیمی و یکنواخت شده و جذابیت خاصی ندارد، با کمی جستجو در اینترنت به ایده هایی می رسید که سبب تمایز هر چه بیشتر این کادو می شود.

گردنبند های دست ساز، گردنبند های طراحی شده با حرف اول نام پارتنرتان و یا گردنبندهایی که نشان دهنده عشق طرفین است، گزینه های خوبی به شمار می آیند و ارزش فکر کردن را دارند.

خرید و قیمت گردنبند نقره زنانه روکش رودیوم از غرفه گالری انگشتر نقره سان | باسلام

باکس گل

این قلم را نه تنها در کنار هر کادو دیگری، بلکه به عنوان یک کادو ولنتاین مستقل نیز می توانید هدیه دهید. اما باید این مسئله را نیز در نظر بگیریم که این روزها گل به یک هدیه عادی و بی هیجان تبدیل شده است. همان طور که خودتان می دانید کادو برای ولنتاین باید نمایان گر عشق شما باشد و هیجان طرف مقابل را به همراه داشته باشد.

پس چه باید کرد؟ اگر گل را به عنوان یک کادو برای ولنتاین در نظر گرفته اید، باید به آرایش، چیدمان، نوع گل ها و در نهایت بسته بندی آن دقت کنید. متفاوت و منحصر به فرد بودن این موارد می تواند این کادو را متمایز کرده و دوباره آن را به جایگاه قبلی برگرداند.

به عنوان مثال، شما این امکان را دارید که یک دسته از رز های قرمز، گل صد تومانی وغیره را سفارش دهید که درون یک جعبه، به زیبایی هر چه تمام تر چیده شده اند. روی جعبه نیز می شود با نشان ها و نمادهایی که نشان دهنده و یادآور عشق شماست، آرایش و زیبا شود.

باکس گل رز پلکسی کوچک | گل باما

عروسک لیلیپوت

باید قبول کنیم خرید عروسک خرس با رنگ ها و طرح های متفاوت بسیار قدیمی و بی هیجان شده است. عروسک لیلیپوت جایگزین خوبی برای این خرس ها هستند. عروسک های کوچک با طراحی منحصر به فرد و زیبا شاید در نگاه اول گزینه خوبی نباشد؛ اما با کمی مکث می فهمید که ارزش فکر کردن را دارند.

اگر پارتنرتان بسیار مهربان است و روحیه لطیفی دارد، از فکر کردن به این مورد شانه خالی نکنید.

 

عروسک دختر و پسر لی لی پوت مدل ولنتاین ۲۰۱۹ بزرگ | Boy dolls Leili Pood Model Valentine

 

سبد هدیه

به‌جای اینکه در روز ولنتاین یک هدیه بزرگ و ویژه به عشقتان بدهید می‌توانید چند هدیه کوچک را به شکل رمانتیک درون یک سبد قرار دهید.

برای چنین کادویی نیاز به یک سبد یا باکس کوچک دارید؛ و برای پر کردن و تزیین درون آن به چند قلب پلاستیکی کوچک، شکلات، یک تکه پارچه ابریشمی و روبان نیاز دارید. داخل سبد را می‌توانید با کادوهایی مثل گل رز، عروسک خرسی کوچک، ادکلن، کارت‌پستال تبریک ولنتاین و هر چیز دیگری که مورد علاقه عشقتان هست پر کنید.

کادو ولنتاین- کادو ولنتاین رمانتیک-کادو ولنتاین برای دختر- سبد هدیه ولنتاین

پازل عکس سفارشی

یکی از خاطرانگیزترین عکس‌هایتان را در سایز بزرگ چاپ و به پازل تبدیل کنید. این کادو ماندگارترین کادوی ولنتاین شما به عشقتان خواهد بود که تا همیشه از آن نگهداری می‌کند.

کادو ولنتاین- کادو ولنتاین رمانتیک- کادو ولنتاین متفاوت- پازل عکس سفارشی- کادو ولنتاین برای پسر- کادو ولنتاین برای دختر- کادو ولنتاین برای آقا- کادو ولنتاین برای خانم

پازل حروف

مانند پازل عکس یک کادوی ولنتاین خاص و به‌ یاد ماندنی خواهد بود. می‌توانید این پازل‌های کوچک حروف را در کنار همدیگر قرار دهید و به این ترتیب پیام خود را به عشقتان نشان دهید.

ماگ نقاشی شده با گچ

یک ماگ با طرح یا نقل قول سفارشی نوشته شده توسط خودتان می‌تواند کادوی ولنتاین ساده ولی دوست داشتنی برای عشقتان باشد. هر بار که او در این ماگ نوشیدنی می‌خورد قطعاً به یاد شما می‌افتد و لذت بیش‌تری می‌برد.

اگر فکر می‌کنید که به‌عنوان هدیه ولنتاین خیلی ساده و ارزان است می‌توانید داخل آن را مانند باکس با هدایای کوچک پر کنید و به جذابیت کادوی خود بیفزایید.

قیمت ماگ مدل MA2

ست کیف پول و کمربند چرم

اگر به دنبال یک کادوی ولنتاین شیک و ماندگار برای همسر خود هستید، این می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد، به خصوص که هم یک هدیه کاملا کاربردی است و هم اینکه هیچ گاه از مد نمی‌افتد.

کادو ولنتاین - کادو ولنتاین مردانه - کادو ولنتاین برای پسر - کادو ولنتاین برای شوهر - کادو ولنتاین برای آقایان - ست چرم - ستی کیف پول و کمربند چرم

پیام ولنتاین در بطری

برای این کار شما به یک بطری شیشه‌ای بزرگ یا کوچک نیاز دارید. سپس باید پیام یا پیام‌هایتان را روی کاغذهای کوچک بنویسید و آ‌ن‌ها را لول کنید و درون بطری قرار دهید.

کادو ولنتاین- کادو ولنتاین دست ساز- پیام عاشقانه در بطری- کادو ولنتاین ساده- کادو ولنتاین ارزان- کادو ولنتاین رمانتیک

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=350819

ثبت نظر

-