آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۷ دی+ جدول

  • کد خبر : 349797
  • 17 دی 1399 - 14:37
آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۱۷ دی+ جدول

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی “worldometer” تا صبح امروز ۸۶ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک ‌‌‌میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۱ میلیون و ۵۶۴ زار و ۲۵۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲۵ هزار و ۵۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۳۶۵ هزار و ۶۲۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۷۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۰ هزار و ۱۵۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به ‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۴۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۷۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۸۴، ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۴۷۹، ۲میلیون و ۶۸۰ هزار و ۲۳۹، ۲میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۰۱ و ۲میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۱۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای اسپانیا با یک‌ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۴۴ مبتلا و آلمان نیز با یک ‌میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۶۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌‌ترتیب با ۱۲ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۲۱۶، ۹میلیون و ۹۹۷ هزار و ۲۷۲ و ۶میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۰۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , آمریکا ,

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=349797

ثبت نظر

-