بازدید رئیس کمیته فوتسال از سالن ورزشی شهر صدرا شیراز

  • کد خبر : 349057
  • 16 دی 1399 - 20:19
بازدید رئیس  کمیته فوتسال از سالن ورزشی شهر صدرا شیراز

 به گزارش خبرگزاریی فارس،داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال و حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال و سرمربی اسبق تیم ملی به منظور ارزیابی وضعیت سالن ورزشی بین المللی تخصصی فوتسال شهر جدید صدرا به عنوان یکی از کاندیداهای میزبانی مسابقات ملی و بین المللی به همراه سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از این ورزشگاه بازدید داشتند.

داود پرهیزکار درگفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد حضورش در شیراز برای بازدید از سالن بین المللی فوتسال شهر صدرا اظهار داشت: با دعوت مسئولان شهر صدرا شیراز امروز به همراه حسین شمس عضو کمیته فنی از سالن بین الملی این شهر بازدیدی داشتیم این سالن تقریبا از لحاظ استاندارد بودن کلیه قوانین رعایت کرده و باید از مسولان شهر صدرا استان فارس که یک سالن استانداردی را درچنین شهری پایه‌‌‌ریزی کردند تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: با توجه به استاندارد بودن  از این به بعد این سالن را جهت برگزاری بازی‌های بین المللی فوتسال به AFC پیشنهاد می‌دهیم جا دارد از ناظم‌‌‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم تشکری داشته باشم برای پیگیری ساخت و تکمیل این سالن .

رئیس کمیته فوتسال گفت: با توجه به تجربیات چند ساله که در کمیته فوتسال و برگزاری بازی‌های آسیایی داشتم، این سالن باید یک سری الزامات AFC را رعایت کند البته این الزمات، تکمیل تجهیزات اتاق رختکن ،پزشکی و… است. در طول ساخت با ناظم الشریعه در مورد رعایت این الزمات  صحبت‌‌‌های داشتم تا در صورت برگزاری مسابقات بین المللی مشکلی پیش نیاید.

پرهیزکار در ادامه تسریع کرد: خدا را شکر مسولین شهر صدرا و استان فارس همگی پای کار هستند و از تک تک این عزیزان تشکر ویژه دارم که یک سالن آبروند در استان فارس این چنین پایه‌‌‌ریزی کردند که بتوانیم بازی‌‌های بین المللی فوتسال را در آن برگزار کنیم.

وی همچنین در مورد برگزاری مسابقات سه جانبه که قراراست در بهمن ماه در این سالن برگزار شود گفت: انشاالله سعی می‌‌کنیم یک بار دیگر قبل از برگزاری تورنمنت بهمن  مجددا بازدیدی از این سالن داشته باشیم.

وی افزود: امیدوارم چنین اتفاقاتی در کل کشور صورت گیرد که هر استانی چنین سالنی داشته باشد که بتوانیم در تمام استان‌های کشور مسابقات بین المللی فوتسال را برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/

 

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=349057

برچسب ها

ثبت نظر

-