نیوز – سلطانی در واکنش به کناره‌گیری تیم پاس از لیگ تکواندو: هیچ حمایتی از ورزش نیروی انتظامی نشد

  • کد خبر : 347415
  • 15 دی 1399 - 5:36
نیوز – سلطانی در واکنش به کناره‌گیری تیم پاس از لیگ تکواندو: هیچ حمایتی از ورزش نیروی انتظامی نشد

مرتضی سلطانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی نیوز در مورد عدم حضور تیم تکواندوی پاس در لیگ امسال، اظهار داشت: مشکلات مالی باعث شد نتوانیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر تکواندو تیم را جمع کنیم و ادامه دهیم. امسال بانک قوامین با بانک سپه اقدام شد و تقریبا هیچ گونه حمایتی از ورزش نیروی انتظامی نشد از این رو بودجه‌ای برای حضور تیم پاس در لیگ وجود نداشت. مشکلات مالی همه جا وجود دارد و باید منتظر بمانیم که سال آینده چه اتفاقی برای ورزش پاس خواهد افتاد. البته چیزی مشخص نیست و مسئولان باید درباره این تیم تصمیم بگیرند. آرزو می‌کنم سال بعد حضور پرقدرت داشته باشند، چون تیم پاس یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های ایران، پرافتخار و ریشه‌دار که حیف است که در لیگ نباشد.

وی افزود: همه تیم‌ها بسته شده بودند و در لحظه آخر این مشکلات برای ما پیش آمد. ولی برای تمام تیم‌ها حاضر در لیگ برتر تکواندو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم لیگ بسیار خوبی را امسال داشته باشیم. امیدوارم تیم‌های جدید به مسابقات لیگ بیایند و تکواندو روز به روز رونق بگیرد. 

سرمربی سابق تیم تکواندو پاس در خصوص اینکه بازیکنان با هماهنگی باشگاه می‌توانند به هر تیمی که دوست دارند بروند، گفت: تکواندوکاران سرباز که تابع مقررات و قوانین نیروهای مسلح هستند. بقیه بازیکنان نیز آزاد هستند تا به هر باشگاهی که تمایل دارند بروند.

سلطانی با اشاره به این مطلب که برای بستن یک تیم برای شرکت در لیگ تکواندو، هزینه‌های زیادی احتیاج ندارد، خاطرنشان کرد: با یک مبلغ جزیی هم می‌توانستیم در دو هفته لیگ مسابقه بدهیم. حتی با پول یک بازیکن تیم دیگر در لیگ تکواندو هم می‌شد حضور داشته باشیم. از فدراسیون تکواندو و سازمان لیگ هم بسیار تشکر می‌کنم به ویژه محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو که هر گونه همکاری با تیم پاس به عمل آمد تا ما در لیگ باشیم ولی این ‌مشکلات مربوط به درون خانواده خودمان بود.

انتهای پیام/


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=347415

برچسب ها

ثبت نظر

-