۸۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد

  • کد خبر : 347201
  • 14 دی 1399 - 20:46
۸۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا در شاهرود شناسایی شد

 

 

ویروس کرونادر شاهرودویروس کرونادر شاهرود

به گزارش نیوز، رضا چمن شامگاه یکشنبه با بیان اینکه آزمایش سریع تشخیص ابتلا به ویروس کرونا در مناطق مختلف شهری و روستایی به شکل عملیاتی در دست اجراست، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد پنج بیمار مبتلا در بخش های مختص به این بیماری در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شدند.

وی ادامه داد: با احتساب شناسایی موارد جدید، تعداد مبتلایان از آغاز همه گیری این ویروس کرونادر شاهرود و میامی به پنج هزار و ۷۲۸ تن رسید.

چمن با بیان اینکه عادی انگاری مردم موجب شیوع بیشتر این ویروس خواهد شد، اظهار داشت: اکنون همراهی های مردم، مسوولان و تلاش همکاران ما با توجه به وضعیت زرد کرونایی در زیر مجموعه این دانشگاه نتیجه بخش بوده اما همگان باید همچنان شیوه نامه ها و موازین بهداشتی را رعایت کنند تا از تشدید موارد ابتلا، بستری و فوت جلوگیری شود.

ویروس کرونادر شاهرود

بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان شاهرود به درمان مبتلایان ویروس کرونا اختصاص یافته است.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با جمعیتی حدود ۲۶۰ هزار تن و ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند.

اکنون شهرستان های شاهرود و میامی در شرق استان سمنان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

>>>بیشتر بخوانید:

کرونای انگلیسی به بسیاری از کشورها گسترش یافته است

ایران توانایی تولید و انتقال واکسن کرونا با زنجیره سرد را دارد

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر امروز با فوت ۱۰۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به ۵۵ هزار و ۵۴۰ تن رسید.

همچنین در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۱۴ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی پنج هزار و ۹۶۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی که از این تعداد ۴۹۷ تن بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کرونا در کشور به یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۴۳۴ تن رسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=347201

برچسب ها

ثبت نظر

-