ایران آنچه شما فکر می کنید نیست

  • کد خبر : 346852
  • 14 دی 1399 - 13:05
ایران آنچه شما فکر می کنید نیست

 

من ۱۴ روز در شهرهای مختلف ایران گشتم و متوجه شدم ایران آنطور که ما فکر می کنیم نیست. برخلاف اعتقاد مشهور، ایران بسیار هم امن است. مردم آنجا بسیار دوستانه هستند و نهایت تلاش شان را کردند تا من اوقات خوشی را آنجا بگذرانم.
وقتی کشورهای دیگر که تحت تاثیر اخبار سیاسی هستند از ایران سخن به میان می آید همه فکر می کنند ایران تروریسم است و دید منفی ای نسبت به آن دارند.

سفری کوتاه به زیبایی های آذربایجان غربی

این دومین سفر ماجراجویانه من بود. سفر اول من به صورت گروهی به آذربایجان و تاجیکستان بود که تجربیات عالی ای داشتم و دومین سفر گروهی من به ایران که واقعا عالی بود. گروه ما متشکل از ۱۲ عضو از کشورهای مکزیک، نیوزلند و آمریکا و آلمان بود و راهنمای ما امین که همه چیز را می دانست و اکنون یکی از بهترین دوستان من شده است.

معرفی دریاچه های طبیعی آذربایجان

وقتی به ایران رسیدم اولین چیزی که فهمیدم این بود که سرعت اینترنت بسیار پایین است و طبق معمول نمی توانم ویدئوی روزانه ام را دانلود کنم. وقتی کاملا ناامید شده بودم چیز جالب دیگری دستگیر من شد که از زمانم به طور کامل لذت بردم.

۵ مورد جالب درباره ایران

۱. مردم

هر عکس و تصویری که من در اینستا بفرستم گویای کامل محبت و مهمان نوازی مردم ایران نمی باشد. مردم ایران متواضع، دوستانه، و مهربان ترین نوع مردم ۱۳۹ کشوری بودند که تابه حال من دیده ام.

 

ارگ راین کجاست؟ - کجارو

۲.مکان های تاریخی

یکی از زیبایی های ایران مکان های تاریخی اش است. ایران یکی از قدیمی ترین کشورهای جهان می باشد. فعالیت انسان در این کشور به ۴۰۰۰۰ سال قبل میرسد. مناطق دلخواه من پرسپولیس و ارگ رایان می باشد.

معرفی باغ‌های معروف و زیبای شیراز - ترنجی

۳. باغ های فارس

وقتی سخن از ایران به میان می آید یاد بیابان می افتیم و سخت است که بدانید باغ های ایران شهرت بسیار زیادی دارد .

۴. اجتماع

ایران شبیه اجتماع بسته بندی شده سال ۱۹۹۰ می باشد. همانقدر دست نخورده و سرعت وایفا پایین مانند سال های قبل. زندگی در این کشور به همان اندازه واقعی و خالص می باشد.

طرز تهیه و رازهای قورمه سبزی مجلسی جا افتاده+ترکیب دقیق سبزی | مجله کوروش

۵. غذا

و سرانجام یکی از زیبایی ها ایران غذای ایرانی است که شامل حبوبات، سبزی و گوشت می باشد و زیتون شور آنجا که بسیار مشهور است. کباب که از گوشت گوسفند درست می شود و هندوانه که بسیار خوشمزه و آبدار است. و بسیاری از غذاهای دیگر.

 

>>>خبر مرتبط:

داعشی‌های دهه شصت ایران را می‌شناسید؟

تبارشناسی قومی ایرانیان در یک کتاب بررسی شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=346852
  • نویسنده : راضیه قوامی
  • منبع : www.Drewbinsky.com

ثبت نظر

-