تولید محلول ضدعفونی ارگانیک با اثربخشی بالا

  • کد خبر : 346128
  • 13 دی 1399 - 17:50
تولید محلول ضدعفونی ارگانیک با اثربخشی بالا

 حمیدجهانیان از دست اندرکاران تولید این محلول ضدعفونی کننده روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این محلول  گیاهی ارگانیک و طبیعی است که می‌تواند بدون هیچ زیان و آسیبی به سلامت و پوست مصرف‌کنندگان بهترین جایگزین برای محلول‌های ضدعفونی‌کننده شیمیایی موجود در بازار باشد.

وی با بیان اینکه محلول از عصاره آویشن باغی، عصاره نعنا فلفل، زنجبیل، گیتوسان و آب مقطر تشکیل شده است، تصریح کرد: این الکل ارگانیک از اثربخشی بالایی در نابودسازی طیف وسیعی از میکرو ارگانیسم‌های بیماری‌زا همچون باکتری، قارچ، ویروس و به خصوص اسپور در کمترین زمان ممکن را دارد.

جهانیان بیان کرد: این محصول با ترکیب منحصربفرد خود برای نخستین بار در ایران تولید و به منظور تامین نیاز کشور و مصرف‌کنندگان بومی؛ تاکید بر عرضه آن در بازارهای داخلی تولید می شود.

وی افزود: مصارف عمده این محصول بیشتر در مراکزی همچون مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، سالن‌های فرودگاه، سینماها، اماکن عمومی همچون فروشگاه‌ها، مدارس، زندان‌ها، مترو و فرودگاه‌ها، قطارها، سالن‌های حمل نقل عمومی، مراکز خرید است.

جهانیان با تاکید براینکه از این محلول می‌توان برای شستشو و ضدعفونی انواع میوه‌جات و سبزیجات در داخل منزل استفاده کرد، گفت: محلول فوق قابلیت تنفس و شرب را نیز دارد.

به گفته وی، این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، سیب سلامت و سرم‌سازی رازی انستیتو پاستور ایران بوده و توسط پدافند غیرعامل توصیه شده است.

جهانیان همچنین افزود: این محصول با داشتن تاییدیه شرکت سپند وزارت دفاع و آزمایشگاه‌های معتبر کشورهای آلمان و کانادا، دیگر مجوزهای معتبر از وزارت بهداشت را نیز دارا است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=346128

ثبت نظر

-