قیمت لیفان X60 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

  • کد خبر : 346125
  • 13 دی 1399 - 17:47
قیمت لیفان X60 کارکرده در بازار + اینفوگرافی

قیمت لیفان X60 کارکرده در بازار + اینفوگرافی


نیوز :

​لیفان X۶۰ خودوری کراس اوور کوچکی است که در ایران توسط کرمان موتور تولید و وارد بازار شد تا به این طریق شاهد عرضه خودروهای شاسی بلند ارازن قیمت نیز در بازار باشیم.

به گزارش نیوز؛ لیفان X60 از دو نوع گیربکس ۵ سرعته دستی و CVT اتوماتیک بهره می برد و با استفاده از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو، قدرت تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این جعبه‌دنده در نوع اتوماتیک دارای هماهنگی بالایی با موتور خودرو بوده و تعویض دنده‌ها را در زمان مناسب انجام می‌دهد. حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز نشان می‌دهد که لیفان x60 خودرویی کاملا مناسب برای خانواده‌های طرفدار آرامش و امنیت است که هیجانی در سرعت‌های بالا نمی‌بینند.

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که از باک ۵۵ لیتری بهره می برد.    

نیوز در گزارشی به برآوردهای قیمتی لیفان X60 اتوماتیک و دنده ای پرداخته است. مدل های معرفی شده  دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. البته تاکید می شود قیمت گذاری خودروهای کارکرده بسیار سلیقه‌ای و براساس نظرفروشنده و خریدار صورت می گیرد، اما برخی مراجع بر مبنای سال تولید، کارکرد ماشین و  نوع رنگ و سطح آسیب دیدگی اقدام به قیمت گذاری این خودروها می‌کنند. این گزارش بازتاب دهنده دیدگاه این مراجع است.

ماشین دست دو لیفان)


این مطلب برایم مفید است




۰


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=346125

ثبت نظر

-