کدخدایی: خدمات حاج قاسم هنوز ناشناخته است

  • کد خبر : 344756
  • 11 دی 1399 - 20:43

عباسعلی کدخدایی ، سخنگوی شورای نگهبان در برنامه «عصر مقاومت» گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرد تنها نبود که نگاه شخصی نسبت به مسائل داشته باشد. او انسانی صلح طلب بود که دغدغه آرامش مردم را داشت و در هر جا که لازم بود حضور پیدا می‌کرد و فرقی نداشت در میان سیل زدگان باشد یا جنگ تحمیلی یا در منطقه که گرفتار جنایت‌های تروریست‌ها شده بود.

وی ادامه داد: ایشان برای ایجاد امنیت، آرامش و جلوگیری از تعرض به جان، مال و ناموس مردم تلاش می‌کرد و در آخر جان عزیزش را در این راه فدا کرد؛ درود بر این مرد خدا و سردار دل‌ها، مرد مقاومت و مرد میدان که همه ما کم و بیش با وی آشنا هستیم.

کدخدایی بیان کرد: اگرچه خدمات ایشان آنقدر زیاد و ناشناخته است که سال‌ها طول می‌کشد که حتی دوستداران این مرد خدا با خدمات و ایثارگری‌هایشان آشنا شوند. طبیعتا در جبهه اسلام و مردمی و مقاومتی که اکنون هستیم و در مقابل کفر و ستمی که هست نیازمند چنین مردمانی هستیم که بتوانند با ایثار و فداکاری در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کنند.

وی افزود: خیلی وقت است که دشمنان تلاش می‌کنند این فکر و نگاه را از مردم ما بگیرند. مردمی که در بیش از ۴۰ سال در مقابل طاغوت، صدام ملعون و ظلمی که آمریکا به آنها داشته مقاومت کرده است. طبیعتا شخصیت شهید سلیمانی شخصیتی بود که مکتبی را رقم زد و ایشان در منطقه مکتبی ایجاد کرد که این مکتب به دنبال ایجاد آرامش و صلح هست اگرچه دشمنان نتوانستند این موفقیت‌ها را ببینند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: به نظر می‌رسد که در منطقه هزاران فرد شبیه به ایشان هستند و از مکتب ایشان آموزش دیده و سیراب شدند و راه مقاومت و مقابله با ستم را ادامه خواهند داد. اگر حتی از نگاه حقوقی صرفا نگاه کنیم شهادت حاج قاسم در واقع اقدامی تروریستی و جنایت کارانه توسط رژیم آمریکا بود و افکار عمومی دنیا را به این نکته جلب کرد که آمریکا نمی‌خواهد در منطقه صلح و آرامش باشد و می‌خواهد همچنان از تفرقه و ظلم و ستمی که می‌کند، از منطقه بهره ببرد و می‌خواهد با کسانی که با تکفیری‌ها و تروریستی‌ها مقابله می‌کنند، به مقابله برخیزد.

کدخدایی گفت: آمریکا اگر در رفتار و گفتارش صداقت داشت باید می‌دید در منطقه چه کسانی در مقابل تروریست‌ها قد علم کردند. چرا آمریکا و دولت‌هایی که با او همراه بودند، در مقابله با تروریست‌ها هیچ اقدام موثری انجام ندادند و شهید سلیمانی که در مقابل این تروریست‌ها بود را ترور کردند؟ و این معلوم می‌کند که خود این تروریست‌ها هم دست پرورده رژیم آمریکا و مقامات آمریکا بودند و عامدانه این اقدامات تروریستی و گروه‌های تروریستی را در منطقه ایجاد کرده تا منافعشان را تامین کنند. البته شهادت سردار نشان داد همه مردم نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه از راه و مکتب شهید سلیمانی پشتیبانی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=344756

ثبت نظر

-